Twiiliight

Alla inlägg under oktober 2009

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 12:26

 


Dagens bild är Ashley Greene :)

Hon passar verklingen i allt :)

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 12:23


I may not be a human, but I’m a man.

- Edward Cullen

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 12:15

Chris Weitz pratar om Dakota Fanning om hur spelar Jane...

Han säger så fina saker om henne. :)



 


“She’s never really gotten to play a bad person before, probably because she is a very good person. She is really a lovely young person. But I think she had some fun playing, really, the most evil of all the bad guys,” Weitz said. “[Jane]’s bad news. Very bad.”

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 00:02

Heej alla jag skulle bara vilja säga att jag är med Fokis tävling :)

Om ni också vill så kan ni gå in på Fokis.se

Hon har jättefin blogg&hår :)

Av Twiiliight - 27 oktober 2009 23:35

 


Jag har hört lite att det finns en ny tidning- Twilight tidningen....ska ner till kvantum&kolla om det är sant (hoppas, hoppas) :)

Av Twiiliight - 27 oktober 2009 23:22


Ni vet ju att New Moon har sina händer upptagna så jag tänkte meddela er lite om hur deras schema kommer att se utt under dom senaste veckorna...enjoy :)
1 Novembre
• Convention i Paris, Frankrike, med Bronson Pelletier, Charlie Bewley&Justin Chon.
3 Novembre
• Rob&Chris Weitz i Tokyo.

10 Novembre
• Fan Evenemang i Paris, Frankrike med Chris Weitz, Rob, Kristen&Taylor.
11 Novembre
• Hot Topic Tour i San Francisco, Philadelphia&Minneapolis
• Nordstrom Tour i Cherry Hill, N.J., Minneapolis&San Francisco
• London Fan Event (?)
12 Novembre
• Fan event i Madrid,Spanien med Kristen Stewart, Rob Pattinson, Taylor Lautner&Chris Weitz; i Madrid's Vistalegre Palace, börjar kl.19.15
13 Novembre

• Kellan, Ashley & Bronson Pelletier deltar på Much on Demand (MuchMusic).


14 Novembre
• Fan evenemang i Mûnchen, Tyskland;med Chris Weitz, Rob, Kristen&Taylor.
16 Novembre
• New Moon premiär på Village Theater och Bruin Theater i Los Angeles
18 Novembre
• Kristen på Regis & Kelly på CBS
• Kristen på the Today Show på NBC
19 Novembre
• Rob på Regis & Kelly på CBS
• "Hemligheter av Twilight" speciall på E!
• Hot Topic Tour i Times Square , New York City
• Rob på Today Show på NBC

20 Novembre
• Premiär på New Moon på biografernakl.12.01
• Taylor på Regis & Kelly på CBS
• Rob på Ellen show på ABC
• Taylor på Today show på NBC.



Av Twiiliight - 27 oktober 2009 23:09

Här har du en liten del av Kellans intervju med MTV..



 

MTV: Vad är den största skillnaden du ser mellan sagorna i Twilight saga?


Kellan Lutz: Vad är den största skillnaderna? Det är en intressant fråga. För att böckerna har olika ämne i sig. Stephenie (Meyer) skrev dem med Romeo&Juliet sida, och för varje bok har olika karaktärer. Det är en cool handling. Men så långt direktörerna är, så är varje olika. Catherine (Hardwicke) var väldig energi full, hon gjorde denna fantastiska filmen. Chris (Weitz) hade denna coola vibben, men hade bra sinne om hur att göra så att dessa varvulvarna såg riktiga ut. Och sedan David (Slader), med hans action bakgrund och hans indistill, och bara mixa dom tillsammans. Varje film kommer att vara olika, och det är det som är intressant - det är inte samma direktör som gör samma sak. Vi, som skådespelorna, får se olika stillar av direktörerna. Så det känns inte gammalt, aldrig.

Av Twiiliight - 27 oktober 2009 23:06


Här har du en liten del av Peters intervju med Vanity Fair...



 

Som stamfadern i the Cullen clan, har du antagit en liknande faderlig roll med casten?

Du vet, i Twilight känner jag som att jag är en faderlig figur, men bara för att vi har kommit så nära, känns det mer som att jag är deras storebror.


Har det blivit en skillnad på dig& besättningen sens ni började filma Twilight? 

Rob[ert Pattinson] har mer säkerhets vakter vid honom! [skratt] annars, inte mycket speciellt. Vi gillar varandras sällskap, vi har jobbat så mycker med denna filmen att vi inte har haft mycket tid att hänga med varandra. Vi jobbar många timmar sen så går vi hem. Ibland försöker vi ta en middag tillsammans och nästa dag gör vi samma sak igen


Du ser väldigt dedicerad till dom, om man bedömer från din Twitter sida.

Du vet, jag älskar att vara kopplad till fansen för att jag är ett fan av böckerna själv. Dom är så underbara&dedicerad till mig att jag älskar att ge tillbaka. Att stoppa för att ta ett foto eller ge en autograf bara för att se ett smile på deras ansikte, det är det som gör mig glad. Om det är fans som hänger vid filmningen -  försöker jag att säga hej till dom innan jag går in i vagnen - det tar ca 5 minuter att göra folk glada. Jag älskar att prata meed dom.


Har nån av dina döttrar sett Twilight?

Alla tre har sett den! Deras åldrar är 12,6&3. Dom älskar den. Min dotter som är 12 år har redan läst dom två första böckerna, så hon älskar filmen. Min 6 åring älskar den ännu mer: hon vill se den hela tiden! Nu den 3 åringen, för att den 6 åringe älskar den, vill hon också se den hela tiden. Jag frågade vad hon gillade om den och då sa hon: "Jag gillar dom läskiga delarna."


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards