Twiiliight

Alla inlägg under oktober 2009

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 18:30

Här har du en liten del av Elizabeth Reasers intervju, där hon pratar att hon inte som sin karaktär.


 


MTV: Nu när "Saga" fortsätter att filma, känner du att du växer in i din karaktär mer eller mindre?


Reaser: Nej, Jag känner att jag inte är alls som min karaktär. Det är intressant till mig att jag får spela en mamma som är moderlig, vacker, snäll person. ...Kanske för att jag är sårbarhet eller något, kanske det är som det är. Men annars, känner jag mig inte som karaktären. Jag känner som att jag inte relatera till denna sorts karaktär; Hon är så god&underbar, och det gör definitivt mig (en bättre person). När jag jobbar, försöker jag alltid att se människors bästa sida, det gör mei mer generös person att spela Esme. I Victoria, Bryce Dallas Howard - är en snäll, fantastisk kvinna, och jag tycker att hon borde spela Esme Cullen.No, 


MTV: Har du några "Twilight" minnesaker?


Reaser: Min mamma köpte lite Esmes armband. Jag är säker att jag kan låna en av henne om jag ville. Men jag har inga minnesaker. Jag har min stol. Men jag borde köpa något, ta nått från spelningen - kanske kunde jag få Rob att signera den.


MTV: Vampyrer är en av dom största Halloween kostymer, och det kommer att vara många som klär ut sig som "Twilight" karaktärer denna veckan.


Reaser: Verklingen? Oh, det är verkligen coolt. Det visste jag inte.


MTV: Vad skulle det betyda för dig om du såg nångon uppklädd som Esme?


Reaser: Wow, Jag skulle älska att se nån uppklädd som Esme. Jag tycker att det skulle vara coolt. Det skulle definitivt vara en "highlight" för mig; Jag skulle vilja se det.

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 16:40

Jag tänkte för mig själv, det var länge sedan jag la upp nått om Jackson Rathbone (aka Jasper), så jag sökte på youtube och så hittade jag denna videon med Jackson Rathbone (Jasper)&Ashley Greene (Alice)..Den är jättefin, så enjoy :)

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 14:39

       

Vänta ska bara stirra lite till innan jag börjar skriva.....


OKEY!!!


Så SNYYYYYYYYYYYYYGG Taylor Lautner är ;)

Inte konstigt alla vill ha honom, vilken ålder som helst.

Ohh herre guuud, så snygg han är :) kan inte sluta stirra på han :)


ENJOY :)

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 14:13

     


Ohh, ni som älskar Kellan Lutz borde inte få se detta. Kellan Lutz&AnnaLynne McCord are KISSING.


Paret har ett av&på relation. Men AnnaLynne är otrolig vacker så Kellan har tur, och Kellan är snygg så AnnaLynne har tur. Ett par som passar :)

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 13:45


Här har ett klipp lite bakom-scenen..

Dom pratar lite om vargarna. hur dom gör dom m.m


Jag tyckte jättemycket om den, men som jag skrev innan vill ni att jag ska lägga upp spoilers eller vill ni vänta till själva filmen?


Menemen...ENJOY :)

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 13:23

Det finns många rykten om Taylor L&Taylor S  (tillsammans kalla vi dom Taylor Squared).

Är dom tillsammans, eller bara kompisar eller gillar dom bara varndras sällskap?

Dom sågs på en LA Kings hockey match, och efteråt sågs dom gå in på ett hotell tillsammans och ingen såg att dom gick därifrån på kvällen.


Själv så tycker jag att dom passar ihop...


Taylor Squared håller på att göra en film tillsammans, som heter Valentine's Day.



Vad tycker nii?

   

Så säger en källa:

"Dom är inte oroliga om median. Det är fortfarande nytt. Dom gillar varandra. Jag tror inte att dom vet än vad det är. Dom är väldigt öppen till det, men dom måste lista ut vad det är först."


Av Twiiliight - 28 oktober 2009 12:53

 


Det talas om att Robert Pattinsson ska göra ett album.

Om han skulle göra skulle jag vara den första i affären.


Vad tycker ni? Tycker ni att han ska göra ett album, eller inte ?

Av Twiiliight - 28 oktober 2009 12:35

Jag har ett dilemma...och nu måste jag fråga er.

Det finns många nya spoilers och jag vet inte om jag ska lägga upp dom på bloggen eftersom New Moon har ju premiär snart och man förstör ju filmen om man ser på alla spoilers.

Vad ska jag göra??

Vill ni att jag ska lägga upp klippen på bloggen eller inte? Det är ert beslut...

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards