Twiiliight

Alla inlägg under oktober 2009

Av Twiiliight - 29 oktober 2009 21:55

Här har du ett klipp med twilight-casten.

Twilight - Halloween ?

Hmm man kan undrar HUR många som kommer att klä upp sig som Bella, Edward, Alice m.m

Av Twiiliight - 29 oktober 2009 17:15

Här är bilder på Ashley Greene och hennes söta hund Marlow :)

P.s älskar henens kofta :)



   

 

Av Twiiliight - 29 oktober 2009 15:58

I söndags, Taylor Swift&Taylor Lautner gick på en ishockey match tillsammans.

I måndags, paret åt middag med Swift mamma.

Och idag, berättar sångaren om sin relation med Lautner.

När hon var på CMT Radio Cody Alan, sa Swift att hon var "Team Jake" när det kom det klassika debuten om "Twilight saga". Sen berättade hon Taylor.

"Han är en fantastik kille och vi är väldigt nära...och ah...yep. Vi är i en film tillsammans och är väldigt ivvrig att se den."

Aldrig har ett "yep" avslöjat så mycket.


Taylor L &Taylor S (tillsammans Taylor Squared) är i en film tillsammans som heter Valentimes day. Här har ni en bild (nedanför).


Swift har inte sett hela filmen än, men hon hoppas att hon&Lautner ska se den tillsammans i en privat filmning.

"Vi båda vill se den för att våra scener var roliga att filma" säger Swift.


Valentine

 


Mina egna ord:

Det låter mer som Taylor S gillar Taylor L kanske en liten delmer än vad han gillar henne.....men dom passar så bra ihop.

Men ni som absolut "adore" Taylor kan inte gilla detta så mycket..eller har jag fel?

Av Twiiliight - 29 oktober 2009 14:48

   

Jackson Rathbone och Kellan Lutz har pratat öppet om sina favorit karaktärer i "Twilight saga" serien.

Nyligen, erkännde dom  att dom är fans av blogsugarna Volturi clanen, vilket Dakota Fanning är en av medlemmarna.


Prata om sina favorit karaktärer i andra "Twilight" filmen, "The Twilight saga: New Moon, berättar  Rathbone till MTV.


"Jag tror att min favorit karaktär i "New Moon" är kollektiv - the Volturi." han förklarade vidare, "Det är en av dom sakerna somär trevligt att se." "Jag tycker att dom är en fantastisk grupp av skådespelare som vi lyckades få  med i filmen, och dom är läkiga&skrämmande, dom alla är så perfekta - jag menar, Dakota Fanning är en skrämmande Jane; absolut skämmande.


"Och så Lutz, avsöjade han att han var väldigt ivvrig när hans karaktär Emmett Cullen skulle få träffa Volturi clanen. "The Twilight Saga: Eclispe". Den 24-åring-snyggingen sa, " Dom är väldigt coola. Det var intressant att träffa dom."

Av Twiiliight - 29 oktober 2009 12:45



Heej alla, jag tittade lite på det med 15-årsgränsen på sf.se. När det är nattvisning med både Twilight&New Moon så kommer biljetterna kosta 200 kr, det kommer att ta 4 timmar 30 minuter, och du måste vara 15 år. Det står att det kommer att vara en paus, och då ska dom ha en tävling där du kan vinna saker och om du är utklädd kan du också vinna saker. Och så kollade jag om en person är 15 år och den andra är 14 år så den som är 14 kan ej då komma in eftersom man måste vara 15.


När New Moon visar sen (utan nattvisning, och utan Twilight) vet jag inte hur gammal man måste vara eller tider. Jag hoppas att åldergränsen kommer att ligga på 11 och inte 15.


Det är det jag vet om nattvisningen....





   

Av Twiiliight - 29 oktober 2009 10:55

I detta klippet pratar en av varulvarna Alex Meraz (aka Paul) med E-news.

Den är rolig och bra :)


- Are Robert Pattinson and Kristen Stewart dating?


Av Twiiliight - 29 oktober 2009 10:51

 


Dagens bild.....behöver jag säga nått mer ? :)

Av Twiiliight - 29 oktober 2009 10:00

Heej, jag insåg nyss att det var länge sedan jag ka in veckans par, så nu lägger jag in veckans par.

Veckans par: Peter Fancienelli&Elisabeth Reason.


 



Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards