Twiiliight

Alla inlägg under mars 2010

Av Twiiliight - 26 mars 2010 12:57

Nya bilder på Eclipse vampyren Ashley Greene (aka Alice Cullen) ifår var på inspelningsplatsen av hennes nya film The Apparition.

Ashley har sagt att denna filmen kommer skrämma ihjäl dig!

Flera bilder kan du ser här!

Av Twiiliight - 26 mars 2010 12:54

Här är en trailer med mycket av Jackson Rathbone för hans uppkommande film The Last Airbender :D

Om du är ett Jackson fan, så kommer du vara glad!


Och en ny stillbild! (under klippet)





Av Twiiliight - 26 mars 2010 12:49

Killarna påt TMZ är sååå elaka..speciellt på detta!!

Kristen Stewart var in&ut i förrigår (24:e Mars) och råkade gå in i fel grön mini cooper..och försökte stoppa in sina nycklar när hon insåg misstaget.


Det var ganska elakt, och hur ofta har en paparazzi samma BIL??


Av Twiiliight - 26 mars 2010 12:45

Här är bilder på Jackson Rathbone (aka Jasper Hale) som hade ett gig i förrigår den 24:e Mars med sitt band 100 Monkeys i Little Rock, AR

Jackson spelade och sjöng, han spelade gitarr, keyboard, trummor och trumpet!


Jag visste redan att Jackosn sjöng och spelade men inte drummor eller trumpet? Det verkar som vår lilla Hale är väldigt talangful, men det visste vi redan :D



Av Twiiliight - 25 mars 2010 22:27

Heejheej alla :)


Idag har jag inte mått så bra så jag ska snart soa. Hela dagen har inte varit min dag.


Imorgon är det fredag och det är sista dagen på praon. Jag kommer sakna de. :)

Hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg,


sov gott alla :D

Av Twiiliight - 25 mars 2010 20:15

Heejheej alla !


Nu har jag en ny omröstning, och jag vill att nu ska rösta om vad ni tyckte om Eclipse trailern.


Den förra omrstning var om ni tyckte att Breaking Dawn ska vara i två eller en film?


En: 19,2%

Två: 49,5%

Jag bryr mig inte, bara att den kommer ut! : 31,3%


Rösta på nu :D

Av Twiiliight - 25 mars 2010 19:51

Innan skrev jag att vax figuren av Robert Pattinson finns på Madame Tussauds i Londin. Här är en vax figur av Rob på Madame Tussauds i New York city som finns idag den 25:e Mars.


Looking good Rob! :D


        

Av Twiiliight - 25 mars 2010 19:48

Innan idag skrev jag att Robert pattinsons vax figur finns på Madame Tussauds i London. Team Spaceheaters har en bra ide om att göra en Vax Rob vs Riktiga Rob.

Eclipsemovie.org har gjort en bild och visar olikheterna.


Jag tycker om Vax figur Rob men ingen kan kopiera den riktiga Rob :D


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards