Twiiliight

Alla inlägg under mars 2010

Av Twiiliight - 27 mars 2010 19:02

Här är några nya stillbilder från The Runaways med Kristen Stewart&Dakota Fanning. The Runaways kommer nu till ett par biografer nu och världen runt den 9:e April.


Här är lite kritik som har blivit sagd om THE RUNAWAYS:

A. O. Scott from New York Times says about THE RUNAWAYS:  ”Rock ‘n’ roll fans of every gender and generation will identify with this.” 

Thelma Adams from US Weekly praises THE RUNAWAYS saying: “This is an anthem to those young women who wouldn’t take no for an answer”


A.O Scott and Michael Phillips from AT THE MOVIES want you to know one thing about THE RUNAWAYS: “See it!”


Jan Wahl from KCBS AM/FM calls THE RUNAWAYS:  “smart, sexy, feisty, tough” He continues: “I love Rock n Roll and I love this Movie!

Jag kommer se The Runaways!! :D


Vilka fantastiska bilder!! :D

                

Av Twiiliight - 27 mars 2010 18:58

Här är några bakom scen bilder av Shift The Power PSA.

Jag har visat er innan, denna videon, men här kommer den igen :D


Twilight Cast Members Shift The Power PSA | Julia Jones from Video Army on Vimeo.


                   

Av Twiiliight - 26 mars 2010 22:47

Heejheej alla :)

Nu ska jag säga godnatt till bloggen. Imorgon ska jag upp tidigt. Jag ska träffa min bästa kompis halv tio på tågstationen. Där vi ska till Malmö, för att se Charlie Bewley!!


Längtar!! :D


Ha det bra alla!


Sov gott :D

Av Twiiliight - 26 mars 2010 22:36

I en fantastisk ny intervju med MTV, Eclipse vampyren Jackson Rathbone (aka Jasper Hale) pratade om sin karaktär, Jasper, i Eclipse.

 

“There are some really cool action scenes,” Jackson told Hollywood Crush. “We worked with some amazing stunt men and women who were so incredible and just a lot of fun to work with and collaborate with. They taught me a lot. So I hope to see a lot more of the action [in the next 'Eclipse' trailer].”

Though we don’t learn much about Jackson’s Jasper Hale in “Twilight” and “New Moon,” his background is explored much more in “Eclipse.” “I’m excited for a step up with Jasper’s character,” Jackson said. “It’s been two, three years and now I get to kind of go outside and show a little bit more of what makes Jasper tick. We get to go into his back story — see where he came from, who he was before, what makes him who we see in the first film of ‘Twilight,’ what makes him seem like he’s always in pain, why he’s always in pain … because he is.”

So why, exactly, is he in so much agony? “He’s almost depressed,” Jackson said. “He wants to live a good life. He wants to be part of the Cullen family. He is the newest to this vegetarian vampire way of life, and he’s still trying to be part of that and address his inner demons and what he used to be. It was really fun to be able to express that.”

Jackson credits director David Slade, whom he called “amazing,” with helping to show how Jasper evolved into his present self. “I’ve always been a fan of his, especially his first film, ‘Hard Candy.’ I thought he did an incredible job with ‘30 Days of Night,’ so when I first got there, I talked his ear off about ‘30 Days of Night’ and how he got a couple of shots and all that.”

Some of Jackson’s favorite scenes to film were the ones that explore Jasper’s origins. “Whenever we got to go into Jasper’s back story,” he said, “I got to don the Civil War regalia and ride a horse. It had been years since I’d been on a horse, so it was fun. I used to ride when I was in Texas.”

According to some folks in the know (i.e. lucky people who have seen parts of the film), Jackson gives one of breakout performances in “Eclipse.” Jackson, however, brushed off the compliment, saying it was a little too soon to judge.

“I’d say wait for the film before you compliment me,” he chuckled.

Av Twiiliight - 26 mars 2010 22:29

Anna Kendrick var på Pepsi Refresh Project showroom i Los Angeles i torsdags, den 25:e Mars. Anna visar ett ägg som man kan bjuda på och pengarna gåt åt välgöranhet,


Älskar bilden med ägget! :D


   

Av Twiiliight - 26 mars 2010 21:13

Heejheej, som ni flesta kanske vet så kommer Charlie Bewley (aka Demetri) vara i Malmö Sci-Fi mässan i helgen (27-28:e Mars).


 

Lite info, som Twilightsweden.se har hittat:

  • Mässans öppettider: 10:00 – 18:00
  • Inträde kostar 100 kr
  • Valfri bild ifrån New Moon eller på honom + autograf: 200kr
  • En bild på dig med Charlie: 150kr (Fotograferingen med honom börjar 14:00)
    För att få hans autograf på din bild med honom kostar det 200kr till (Jag vet, det är rätt dyrt men det finns inte så mycket att göra åt det och man väljer ju själv.)
  • MalmöMässan, Stora Varvsg. 15, MALMÖ
    Klicka här för vägbeskrivning.

Jag ska ditt imorgon, jag och min kompis, så det kommer vara kul :D

Men priserna för bild &autografer är ganska dyra jag vet, men jag kommer nog välja nått av de tre sakerna! :D


Så jag vet inte om jag kommer hinna blogga på morgonen för jag åker ganska tidigt, tar bara en timme med tåget, men jag och min kompis ska shoppa också på stan!


Men på kvällen kommer jag definitivt blogga!! :D


Charlie tweetade me på sin twitter sida:


 

Av Twiiliight - 26 mars 2010 21:07

Kellan Lutz (aka Emmett Cullen) var på producenten Randall Emmetts födelsedag fest på STK i torsdags den 25:e Mars. Kellan posade med födelsedagskillen Randall och kompisen Annalynne McCord.


Kellan ser bra ut! Roligt att killen heter Emmett i efternamn! :D


   

Av Twiiliight - 26 mars 2010 13:01

SPOILER!!! Om du inte har sett Remember Me, titta INTE då på denna videon!!! 

 

Jag har inte sett den, jag ska kanske se den till helgen, så jag kommer inte titta på detta klippet, men om ni HAR sett den, så lägga jag upp den på bloggen till er!!  


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards