Twiiliight

Alla inlägg under maj 2010

Av Twiiliight - 29 maj 2010 10:46

Här är en annan stor Eclipse poster som sågs i ett köpcentrum i Filippinerna.

Innan idag la jag upp en från Sydney i Austrailen!


Denna postern är som den är i 2D!! :D

 

Av Twiiliight - 29 maj 2010 10:11

Kristen Stewart blev nyligen intervjuad och fotograferad av Flaunt Magazine.  

Om du missade fotona som jag la ut kan du se de här! :)

Här är en del av intervjun:



The courtyard looks like a wedding cake. Take a pickaxe to all this swept marble and you’d hit yellow sponge made from eggs, milk, and margarine. Perfect triangles of evergreen leap from topiary tubs, fountains make chlorinated arcs into shallow pools emptied of even a single tossed penny. And there in the distance is our misplaced plastic bride, truant from the cake top, a few layers down, slouched against a cream-colored column in a sunlit archway, exhaling Camel smoke. She is looking at the ground and looking everywhere at the same time.


“I knew it was going to be you,” she says cryptically, raising her head and stamping out the cigarette.


Resten av intervjun kan du läsa här! Men VARNING den innerhåller många svordomar!

Av Twiiliight - 29 maj 2010 09:59

Stora Eclipse poster börjar ses runt om i världen..här är en stor Eclipse poster från Sydney, Australien på York Street!


:D


 

Av Twiiliight - 29 maj 2010 09:33

I en ny intervju med E!Online sa Rachelle Lefevre (aka Victoria, Twilight & New   Moon) att hon kommer gå och se Eclipse, för att stötta hennes cast kompisar.


Här är en svensk översättning som jag har översatt till er! :D


Naaw, snällt sagt av Rachelle tycker jag! :D
Av Twiiliight - 29 maj 2010 09:23

Heejheej alla..


Igår åskade det jätte mycket hos mig så jag var tvungen att stänga av datan. Sen så somnade jag och sov i 12h. Så jag har lite ont i nacken nu ! Haha :D


Jag hoppas att ni inte har glömt min frågestund! :D

Ni har till på söndag att fråga mig...:D Sen på måndag kommer jag lägga upp alla frågor+svar! :D Det är bara att fråga på, hur många frågor som ni vill.

Ni kan fråga mig på kommentarer eller på min hotmail: Twiiliightmejl@hotmail.com !! :D


Av Twiiliight - 29 maj 2010 09:22

 

Av Twiiliight - 29 maj 2010 09:07

She looks like… Well, she looks like a freaking supermodel, that’s what she looks like. Rocking body, pale as a sheet, dark brown hair almost to her waist, needs a good night’s sleep – any of this sound familiar?

- Max (Breaking Dawn)

Av Twiiliight - 28 maj 2010 19:45

Kommer ni ihåg när jag la ut de snygga bilderna på Alex Meraz, Charlie Bewley, Kiowa Gordon och Michael Welch..det gör alla ju :D

Här är nu två nya video bakom-scen :D


På den andra klippet beskriver de sina co-stjärnorna i Eclipse! :D





Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards