Twiiliight

Alla inlägg under oktober 2009

Av Twiiliight - 30 oktober 2009 21:03

 


David Slader ger sina fans en liten present..han la ut på sin Twitter sida denna bilden :


 

Xavier Samuel som spelar Riley i Eclispe.

Av Twiiliight - 30 oktober 2009 20:17

Jimmy Fallon som är med Satuday Night Live (ett roligt program, jag garvar varje gång jag ser SNL) härma Robert Pattinson...lite elak men rolig :)

Den är lite seg så ha bara lite lite tålamod, så får du se ett roligt klipp :)....enjoy


Av Twiiliight - 30 oktober 2009 20:09

 


Nu när Eclipse är färdigt filmad så är det också dax för att Nikki Reed (aka Rosalie)&Stephenie Meyer (författaren) att åka hem från Vancouver.

Av Twiiliight - 30 oktober 2009 20:00

Tidningn LimeLife intervjuade Julia Jones som har rollen som Leah Clearwater. Här berättar hon lite om hur hon fick rollen som Leah Clearwater m.m ..enjoy :)


 



LimeLife: Vi hörde att det var en öppen casting för Eclipse. Hur exakt fixade du rollen som Leah Clearwater?


Julia Jones: Jag kände rollsättaren sedan ett par år tillbaka. Hon ringde faktiskt upp os och jag gick och provspelade för regissören David Slader och för henne, och kom tillbaka ungeför en vecka senare och läste för ett par människor från Summit och David igen och för andra producenter. Och jag fick vänta ungefär en månad innan jag hörde nått, och du har rätt, på den tiden gjorde dom stora castings samtal och åkte upp till Kanada. Jag tror att dom accepterade band från vem som helst, så igentligen kunde vem som helst sätta sig på ett band och hade chansen att bli sed av rollsättarna.


LimeLife: Okey, igentligen blev du klappad på axlen för att gå på en audition för en av dom största biograferna i vår tid. Vad för sorst relation hade du med "Twilight" vid den tiden?


Julia Jones: Det är intressant för att jag ahde inte läst nån av böckerna innan jag gick till auditionen. Självklart var jag medveten av det, jag har goda vänner som har varit - jag tror "besatta" är det rätta ordet - för en tid.  (skratt) Och när jag fick ett samtal för provspelningen, fick jag en allvarlig reaktion. Mitt hjärta började slå snabbare, det är en ovanlig sak men jag tror att det va på en nivå som jag tror att jag kände att det skulle vara nått viktigt och livförändring.


LimeLife: Vad tog du till Leahs karaktär? Känner du ett samband med henne?


Julia Jones: Hjärtkross är en väldig allmän känsla och många av oss har känt det - jag har. Så det var en del av det.Men också bara vara upptagen i din egen värld och fyssikt kan du inte koppla dig med utanför världen, det är en svår sak. Varje gång du går igenom nått mörkt&smärtsammat, vill du bara dra dig från världen, utan det kan du inte. Jag utforskade vad det var mycket när jag förbredde mig. En av dom roliga sakerna som jag togtill henne var att vara en pojkflicka och hänga med killarna. Jag var alltid en stor pojkflicka när jag växte upp och jag tävlade alltid. Jag var den enda flickan i min fotbolls lag, och dom var så elaka mot mig! (skratt). Och så det var enkelt att ta med det.



Av Twiiliight - 30 oktober 2009 18:51

Jag skrev under lite om 100 Monkeys, så här har du en video, den är rätt så rolig.

Jackson ser jätterolig när han har banan kostymen :)

Av Twiiliight - 30 oktober 2009 18:43

Jackson Rathbone som spela Jasper Hale-Cullen i Twilight är med i ett band som heter 100 Monkeys

 


Förra månaden sa 100 Monkeys till sina fans att det är dom som får bestämma i vilka 20 städer dom ska tunera i.


Här är några städer som dom kommer att vara i :

•Atlanta •Birmingham •Boston •Chicago •Cleveland •Houston • Indianapolis •Louisville •Minneapolis •New Orleans.


Nästa månad kommer 100 Monkeys berätta vilka andra 82 städer dom kommer att vara i.

Av Twiiliight - 30 oktober 2009 18:30

Här är två klipp från Popsuger Rush, där förklara dom 7 andledningar varför Halloween är stort 2009. Det är del 1 och del 2 :)...Enjoy :)

Av Twiiliight - 30 oktober 2009 18:25

Heej alla,

Dagens köp blev :


  • Ett par UGG-stövlar
  • Jeansleggings från HM
  • En grå-kofta från cubus.

Jag blev väldigt nöjd :)



Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards