Twiiliight

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Twiiliight - 1 februari 2010 22:01

Heejheej :)


Nu ska jag säga god natt. Idag har det varit en bra dag här på bloggen :D Jag hoppas att alla har haft det bra idag :)


Sov gott alla :D

Missa inte: Grattis till Rachelle Lefevre på din födelsedag.

Och Remember me stillbilderna. :D


Ja, varför inte kolla igenom hela dagens inlägg :D

Av Twiiliight - 1 februari 2010 21:34

Heejheej :)

Igår skrev jag att jag höll på att göra en sak till Taylor (Lautner) till hans födelsedag som är om 10 dagar. (Och min). Och jag är färdig med den :) Men denna hemliga saken kommer jag inte lägga ut på bloggen förrän den 11 Februari :D

Av Twiiliight - 1 februari 2010 21:06

Innan idag la jag upp bilder + klipp på Kristen Stewart & Anna Kendrick från deras Vanity Fair photoshhot som kommer ut i Mars.

Här är två nya bilder i HQ :) Kristen Stewart kommer vara med på omslaget!


Så söta de båda är :)


   

Av Twiiliight - 1 februari 2010 20:57

Jag har skrivit på bloggen om den uppkommande serietidningen om Robert Pattinson. MTV har en exklusiv nya bilder på tidningen.

Om ni ha missat kan ni läsa allt här : Fame: Robert Pattinson





   


Om ni ha missat meddelandet: JAG VILL HA EN SÅN! :D

Av Twiiliight - 1 februari 2010 20:08

Här är nya Remember Me stillbilder på Robert Pattinson. Remember Me kommer på bio den 12 Mars :D


Snygge Rob!


               

Av Twiiliight - 1 februari 2010 18:29

Nya bilder på Eclipse Volturi vakten Charlie Bewley (aka Demetri) bakom-scen från hans Block Magazine shoot.


 

Av Twiiliight - 1 februari 2010 18:11

Ny/gamla scen bilder från Eclipse snyggingen Jackson Rathbones (aka Jasper Hale) 2005 framträdde på TV showen Close to Home.

Jackson spelade rollen som Scott Field, som blev anklagad av att mördat sina föräldrar, med sin syster. Episoden heter Romeo and Juliet Murders, och var från säsong 1.


Söt, söt, söt Jackson Rathbone är :D


     

Av Twiiliight - 1 februari 2010 17:50

Robert Pattinson kommer vara med på ABC’s The View   den 2:a Mars enligt Orlando Sentinel.  

Makera era kalander, "Twilight" fans. Robert Pattinson kommer göra sitt första framträdende på ABC´s "The View" den 2:a Mars.

Han kommer vara där och promota hans film Remember Me med co.spelaren Emilie De Ravin. Filmen kommer ut i Mars och har gett Pattinson en roll som en bekymmad college elev som blir förtrollad av De Ravins karaktär.

“The View” visas 11:00 vardagar på WFTV-Channel 9.

Jag tror att The View kommer komma till Sverige snart....tror jag :)

Jag längtar till Remember me! :D


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards