Twiiliight

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Twiiliight - 9 februari 2010 22:49

Heejheej alla :)


Nu ska jag säga god natt. Imorgon har jag ett stort läxförhör/prov. Önska mig lycka till. Men nu innan jag lägger mig ska jag läsa om New Moon tidningen som jag vann. Glöm ej att den kommer till butiker den 11/2.


Bra 2 dagar kvar till min&Taylor Lautners födelsedag! :D

Av Twiiliight - 9 februari 2010 22:26




























Valentine’s Day regissören Garry Marshall ger detaljer till E!Online korrespondent Marc Malikin om Valentine´s day medspelare Taylor Lautner & Taylor Swift.Vilka detaljer gav han?  Det måste ha varit om den första scenen de filmade.


"Jag börjar alltid med kyss-scenen" regissören Garry Marshall berättade för mig igår kväll på Hollywood premiären av stjärn-dubbla romantiska komedin. "De första som de gjorde var att kyssas"

Så hur gick det?

"De första tre var bra" sa Marshall. " Vid den fjärde tror jag att de började gå tillsammans. Jag vet inte vad som hände, men nånstanns i femte eller sjätte började de dejta"



Marshall berättade också till E! att han skulle vilja jobba med Taylor igen, och han skulle låta han göra saker som ingen annan regissör skulle.

Men Marshall lovade att Twilight stjärnan skulle göra saker som ingen annan regissör skulle tillåta. "Den där Taylor kan fånga en vindruva, kasta upp den i luften, volta, och sen fånga den i hans mun" skojade Marshall. "Ingen annan skulle låta han göra det i en film- jag ska låta han!"


Av Twiiliight - 9 februari 2010 22:15

"Dr. Cullen’s like this foster dad slash match maker" ..är inte de den bästa repliken eller? Twilight saga Anna Kendrick aka Jessica pratar med HollywoodCrush om famtiden av Jessica Stanleys roll i Eclipse.

Så här skrev de:



With so much buzz surrounding her now, it’s hard not to see Anna feeling a little unloved by the “Twilight” crowd. Not only did they say she was the “Twilight” actor least likely to win an Oscar (choosing Kristen Stewart and Robert Pattinson over her, despite her Oscar buzz and now nomination), but her character Jessica Stanley doesn’t have much shelf life beyond the third film, "Eclipse."

"I honestly feel like Jessica is one of those characters that if she wasn’t in the movie, nobody would miss her," she said. "At the same time, I feel a certain affection for the films so if they ask me, I would love to. I don’t have my fingers crossed either way."


 

Av Twiiliight - 9 februari 2010 21:59

Alex Meraz gör allt för att göra ett fan glad även om det betyder att kyssa ett fan.

Detta fotot är tagit Juli 2009. Undrar vad fru Meraz tycker om detta?

Lyckos denna tjej, som tydligen vill gömma sig. Om det var jag så hade jag gjort en planch på 10 m på varje sida och satt upp den överallt :Dhah


P.s om du ska möta Alex Meraz, stoppa en minttablett då för att du vet aldrig vad som kommer att hända :D



 



Av Twiiliight - 9 februari 2010 21:54

Heejheej :)

Igår så la jag upp två nya heta Remember Me stillbilder, som MTV hade lagt upp. Nu så har jag samma bilder fast i HQ och inte från MTV :)


Men jag kan titta på dessa bilder om och om och om igen :)


   

Av Twiiliight - 9 februari 2010 21:37

Kolla in dessa fantasiska Remember Me affisch med Eclipse hetingen Robert Pattinson! Affischen är ovanför Westin Hotel, i Times Square NY (New York)


   

Av Twiiliight - 9 februari 2010 21:31

Nya bilder på Eclipse hunk vargen Taylor Lautner (aka Jacob "Kolla in mina triljoner magmuskler" Black) på efterfesten av hans nya film Valentine´s Day, med regissören av Garry Marshall.



     

Av Twiiliight - 9 februari 2010 17:22

Heejheej :)


Jag vill bara berätta att jag har fått New Moon tidningen        

Jag har läst den...och den ÄR SÅ VÄRD ATT KÖPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag tänker inte skriva om den, för det kanske verkar lite fuskit..men på torsdag, då har tidningen ju kommit ut så:)

Men jag tycker att alla ska köpa den!


Jag vill också berätta att jag är färdig med min klänning :)

Visst min syslöjdslärare blev lite sur på mig eftersom jag sressade idag. Men efter ca 5 månader så är den värt de :D

Bilder kanske kommer ut sen!


Men nu ska jag iväg och träna! Men jag ska inte träna så länge idag eftersom jag måste hem och plugga. Jag har ett stort läxförhör/prov imorgon!! Så jag tänkte gå igenom det sista.


Och idag har jag beställt Valentine´s day biljetter :D

Happy day!


Ha det bra så länge :D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards