Twiiliight

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Twiiliight - 18 februari 2010 22:22

Heejheej :D


Nu ska jag sova! Imorgon börjar jag klockan 8:a. En kvart tidigare än vad jag brukar. Vi har friluftsdag och jag börjar direkt med boxning! Men jag slutar 1. Två timmar än vanligt :D Sen är det LOOOOV! En vecka :D


Sov gott alla :D


Missa inte alla nya Taylor Lautner bilder :D

Av Twiiliight - 18 februari 2010 22:16

Äntligen! Summit Entertainment tweetade tidigare idag att Twilight saga: Eclipse trailern kommer visas under Robert Pattinsons uppkommande film Remember Me, vilket som kommer till biofraferna den 12:e Mars! :D


 "Kastar konfetti" Så glad jag är :D


 

Av Twiiliight - 18 februari 2010 22:10

Den första videon är en inledning för Remember Me klipp från Robert Pattinson och Emilie De Ravin.

Den andra video är ett klipp "My father is a Yankees Fan" med Rob, Emilie och Pierce Brosnan.

 :D



Av Twiiliight - 18 februari 2010 21:59

 

Jag har skrivit innan att Kristen Stewart är nominerad för en BAFTA Orange Rising Star Award förra månaden.


Kristen är nominerad med Nicholas Hout, Carey Mulligan, Tahar Rahim och Adventureland cospelaren Jesse Esenberg. Rising Star Award vinnare kommer meddelas den 21:e Februari (samma dag som Ashley Greenes födelsedag). "Håll fingrarna för Kristen ".


Anna Kendrick (aka Jessica Stanley) är nominerad för en BAFTA award i Supporting Actresskategorien för hennes roll som Natalie i Up in the Air.  "Håll fingrarna för Anna"



Och det verkar som att Robert Pattinson kommer presentera ett pris :D


Här är bilder på var Kristen kommer sitta :D


   

Av Twiiliight - 18 februari 2010 21:45

 

Väl hej på dig Polischefen Swan. Twilight saga stjärnan, Billy Burke, som spelar människan som är Bellas pappa och är polischefen Charlie Swan, som snart kommer ha en ny roll, han kommer vara med i den uppkommande filmen Drive Angry.


Drive Angry,det rappoteras att filmen kommer vara en 3D film med dessa följande beskrivningar:


The Picture, skriven av Todd Farmer, fixerar på en argfull pappa (Nicolas Cage) som vill ha hämnd på de som dödade hans dotter, och kidnappade hans barnbarn. Hämnden/räddningen kommer ut ur kontrol som jakten blir blodigare vid milen, lämnar kroppar strö över motorvägen.

Regissören är samma som är ansvarig för 3D My Bloody Valentine (Med Birkes Twilight serie medspelare , Edi Gathegi


Billy med Nicolas, i 3D :D Grymt!

Av Twiiliight - 18 februari 2010 21:29

Här är några outtakes på Taylor Lautner från Entertainment Weekly photoshoot som han gjorde med Kristen Stewart och hans Rolling Stone photoshoot.


Asså, han är för att dö för!! Taylor, du har gjort världen bättre..genom att leva :D


   

Av Twiiliight - 18 februari 2010 17:35

Heejheej alla :D


Idag har jag gjort mitt sista prov innan lovet :D


Nu ska jag iväg och träna. Min fot är lite bättre nu så vi får se hur det blir imorgon.

Just nu snöar det som galet. Kan det inte sluta!! :D


Ha det bra så länge :)

Av Twiiliight - 18 februari 2010 17:26

Här är en annan outtake på Taylor Lautner från Rolling Stone photoshoot.


Heeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllooo Taylor!! :D


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards