Twiiliight

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Twiiliight - 2 februari 2010 22:44

Heejheej :)


Nu ska jag snart sova.!! Jag har tränat, och sen när jag kom hem så åt jag choklad kaka som min mamma hade baka :) jättegod!!


Nu ska jag säga god natt, ha det bra alla :D

Av Twiiliight - 2 februari 2010 21:59

GossipCop.com har bekräftat  att Eclipse snyggingen Robert Pattinson

(Edward Cullen) kommer vara med på

Late Night with Jimmy Fallon

antligen 1:a Mars eller 2:a Mars.

Yes, Yes, Yes...det var länge sen Robert va med någon show :D

Längtar!! :D


 

Av Twiiliight - 2 februari 2010 17:33

Heejheej :)


Nu allesammans ska jag iväg och träna :) Jag hoppas att snön har slutat, åh vad jag är trött på snön! :)


Jag har lagt ut lite inlägg och sen när jag kommer hem blir det flera :) Ha det bra alla så länge : D


P.s J´ai Trainer på franska betyder jag ska träna! :)

Av Twiiliight - 2 februari 2010 17:22

Ashley Greene (aka Alice Cullen) och Kellan Lutz (aka Emmett Cullen)  är tillsammans igen i den uppkommande filmen Warrior. Enligt IMDB, är Warrior i post-production och inget datum är släppt för 2010.



Här är några bilder från filmen. Kellan spelar en Lacrosse spelare som heter Conor Sullivan, och Ashley Greene spelar hans flickvän.


Så söta :) Det finns en bild när de pussas :)



             

Av Twiiliight - 2 februari 2010 17:03

 

People.com har en nu intervju med Nicola Peltz, som spelar Jackson Rathbones syster i The Last Airbender. I intervjuen pratar Nucola om hur enkelt det är att spela Jacksons yngre syster och att hon kommer spela mot Robert Pattinson i en ny film?


She’s down with the guys from Twilight.
Peltz and Jackson Rathbone (who plays Jasper in the Twilight movies) star in The Last Airbender as brother and sister, a relationship that came easily to them. “The funny thing was, at the audition, he completely acted like my older brother,” says the actress. Plus, a source tells PEOPLE that Peltz has been cast in the next Robert Pattinson film. But don’t expect her to start dating Taylor Lautner tomorrow. This young actress comes with built-in security – six brothers!


Jag undrar vilken ny film de menar! :)

Av Twiiliight - 2 februari 2010 16:38

 

Enligt BelAmiFilm.com, har Holly Grainger fått rollen som Suzanne i Bel Ami med Robert Pattinson. Detta kommer blid en andra filmen som Holly är med i med Rob. Holly spelade Charlie Cooper i Bad Mother’s Handbook i 2007 med Rob.  

BelAmiFilm.com har också rappoterat att Philip Glennister har också fått en roll i Bel Ami.

Skådespelaren Philip Glenister har blivit sagd att han har fått rollen som Charles Forestier, make av Uma Thurmans karaktär Madeleine Forestier, enligt hans webbsida www.philip-glenister.com

De postade:

Philip kommer börja filma snart på en britisk ny film som heter "Bel Ami". Phil kommer spela med Uma Thurmans som hennes make.

Av Twiiliight - 2 februari 2010 16:30

Anna Kendrick har blivit nominerad för en Academy Award i Best Supporting Actress kategorien för hennes roll som Natalie i Up in the Air


Skådespelerska i supportande roll:

  • Penélope Cruz in “Nine”
  • Vera Farmiga in “Up in the Air”
  • Maggie Gyllenhaal in “Crazy Heart”
  • Anna Kendrick : " Up in the Air"
  • Mo’Nique in “Precious: Based on the Novel ‘Push’ by Sapphire”

Den 82 årliga Academy Awards kommer ta plats på söndag, 7:e Mars.

Grattis  Anna :D


Av Twiiliight - 2 februari 2010 16:16

Här är några fantastiska ny/gamla outtakes på AshleyGreene (aka Alice Cullen) och Rachelle Lefevre (Victoria I) från deras photoshhot för H magazine. Ashley & Rachelle leker lite med fotografen Todd Williamson. 

Mer fantastiska foto kan du titta här!

   

         

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards