Twiiliight

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Twiiliight - 15 februari 2010 22:46

Heejheej alla :)



Nu ska jag gå sova (igen) :)

Det var synd att jag var tvungen att ta bort Eclipse bilderna, i allafall tills nu.


Om några bloggar eller hemsidor har bilderna upplagda så kan man få ett brev från Summit Entertainment för bilderna har inte officiellt blivit släppta! Så vi får se hur det blir :)


Men sov gott alla! :D

Av Twiiliight - 15 februari 2010 22:39

   

Vogue har släppt de officiella bilderna från deras photoshoot med Eclipse stjärnan Robert Pattinson (aka Edawrd Cullen) och hans Remember Me co-spelare Emilie De Ravin.


I helgen la jag utt bilderna från photoshooten men nu har jag de riktiga! :D

Här är också en del av deras intervju:


"It was the most ridiculous experience," says Pattinson, flashing the sweet, shy smile those crowds hoped to see. "You’re trying to stay in character and you’re trying to walk down the street, but all those people keep reminding you that you’re not this character, you’re—"


"A show pony," cracks de Ravin, and the two burst into laughter.


For his part, RPattz (as he’s known to his teen worshippers) is eager to start playing complicated human beings and not just heartthrobby vampires. Not that he doesn’t relish being Edward Cullen or feel loyal to his fans, but he still hasn’t figured out how to cope with being an international icon in an era when it seems impossible to escape the public eye.


"Everybody knows where everybody is," he says. "The Twitter thing is unbelievable. I went out a couple of times with Pierce. He’s totally recognizable, and he makes no effort to tone it down. Some people were glancing over at us in the restaurant, and he just went over and introduced himself. And it does work. It dissipates all the attention."


So, does Pattinson use this trick?


"Me?" he says, shaking those famously tousled locks, "I just crawl under the table."

Du kan läsa hela intervjuen här!


 


Jag älskar dessa bilderna!! :D

Jag läntar tills filmen!

Av Twiiliight - 15 februari 2010 22:12

Heejheej :)

Jag tänkte visa ett jättefint fanmade bild på Jacob "Jake" Black och Renesmee "Nessie" Cullen.


Jättefin!!! :D

Så gulligt med att Nessie har ett varg armband :D

 

Av Twiiliight - 15 februari 2010 22:04

Kirsten Prout stoppade förbi ClevverTV.com för att prata om hennes roll i Eclipse. Kristen spelar Lucy. En vampyr som är med Jasper (aka Jackson Rathbone) innan han kom till The Cullens.

Hon pratar Eclipse, och hur det var på första dagen!

Kristen är jättesööt. Jag tror att hon kommer spela en utmärkt Lucy :D



Av Twiiliight - 15 februari 2010 21:43

 


Nu är det dax igen! 2010 Nickelodeon Kids’ Choice Awards är här, och Twilight feber är i byggnaden. De nominerade är:


Favorit Movie:

Alvin & The Chipmunks:the Squeakuel

Transformers:Revenge of the Fallen

The Twilight Saga:New Moon

X-Men Origins:Wolverine


Favorit film skådespelare:

Zac Effron

Taylor Lautner

Shia LeBeouf

Tyler Perry


Favorit Bok:

Diary of a Wimpy Kid series

Twilight series

Vampire Diaries series

Where the Sidewalk Ends


Robert Pattinson eller Kristen Stewart blev inte nominerad :(

2010 Kids Choice Awardskommer visas den 27:e Mars.

Vi får se vad som kommer hända nu när Twilight vs Vampire Diaries! :)


Av Twiiliight - 15 februari 2010 21:40

Nya bilder på Eclipse ondskefulla vampyren Dakota Fanning (aka Jane) som igår var ute och shoppade med sin mamma.


Jag älskar Dakota. Hon kan spela såna stora roller och sen bara var ett normal tonårig. När hon inte filmar så går hon fortfarande i skolan.


   

Av Twiiliight - 15 februari 2010 21:29

Eclipse skådespelerskan Bryce Dallas Howard (aka Victoria II) anlände i Vancouver igår för att börja filma hennes nya film som heter innan hette I’m With Cancer. Inget ord om de exakta namnet som Summit Entertainment har bestämt sig för.


Som jag innan har skrivit så kommer Bryces medspelare från Eclipse Anna Kendrick (aka Jessica) också vara med och det gäller för den roliga mannen också Seth Rogen.


Flera bilder kan du se här!


     

Av Twiiliight - 15 februari 2010 21:25

Heejheej :)


Förlåt för att jag har varit lite off från bloggen. Jag somnade. Jag var ganska trött nu efter pluggningen så jag somnade direkt och vaknade nyss. :D


Men jag har lite inlägg till er :D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards