Twiiliight

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Twiiliight - 14 februari 2010 22:15

Heejheeej :)


idag har det varit den bästa alla hjärtans dag!

Eclipse bilderna har kommit ut :D Hoppas på flera och en trailer.

Nu ska jag duscha, sen äta lite vanilj hjärta med familjen.

Sov gott alla :D


Av Twiiliight - 14 februari 2010 16:30

Ny ljud-intervju med Eclipse stjärnan Kristen Stewart (aka Bella Swan) där hon pratar om Bellas val mella Jacob och Edward i Eclipse.

Hon pratar också om att Eclipse börjar som New Moon - där du tror att du vet exakt vad som kommer att häna och sen plötsligt förändras allt.

Och så kommer det lite snabbt om tält scenen!! :D


Av Twiiliight - 14 februari 2010 13:28

Heejheej :)


Nu ska jag iväg och träna. Jag har letat nu i ett par timmar efter något nytt i twilight världen. Men just nu står det stilla. Kanske när jag kommer hem :)


Ha det bra så länge!


Happy Valentine´s day!

Av Twiiliight - 14 februari 2010 12:19

Grattis på alla hjärtans dag önskar Twilight.

Twilightguide.com har gjort dessa fantastiska bilderna.


En med Bella och Edward :)

Och den andra med Bella och Jacob :)


Hoppas att alla får en fantastisk alla hjärtans dag.

Om ni inte har några planner så kan ni ju se Valentine´s day som går på bio. Och Taylorn Lautner är med. Jag såg den i fredags, Den är en jättebra film :)


Grattis på alla hjärtans dag önskar Twiiliight


   

Av Twiiliight - 14 februari 2010 10:41

Dakota Fanning (aka Jane) ser fantastisk ut på dessa outtakes

från Vogue magazine.

Älskar dessa foto. Dessa är hennes bästa :D

Speciellt andra bilden!


         

Av Twiiliight - 14 februari 2010 10:32

Här är några bakom scen foto på Ashley Greene (aka Alice) från intervju Magazine. :D Jättefina bilder!

Hon passar i rött läppstift :D


     

Av Twiiliight - 14 februari 2010 10:18

Här är några vackra bilder på Bryce Dallas Howard (aka Victoria II) som är tagna av fotografen Patrick Fraser. Patrick Fraser Har också fotograferad Ashley Greene&Nikki Reed. :D


       

Av Twiiliight - 14 februari 2010 10:10

Heejheej :)


Grattis på alla hjärtans dag :)


Idag blev jag väckt halv 9:e, där jag fick ett sms, där det stod grattis på alla hjärtans dag. Sen somnade jag om, och ca en timme senare fick jag ännu mera sms, där det stod grattis på alla hjärtans dag :)


Så man blev väckt av alla hjärtans dag sms  hah. Men jag var för pigg för att somna om. Så jag tänkte sätta mig på datan :D


Är det nån som har några planer idag? Själv så ska jag träna. Det kommer bli en tuff träning haha.


:D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards