Twiiliight

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Twiiliight - 8 februari 2010 22:16

Heejheej :)


Nu är det väll dax för mig att sova. Jag är helt slut efter denna lycko dagen!

Och tack igen Twilight Sweden. Jag hoppas att tidningen kommer imorgon :)


Imorgon är det tisdag. Och imorgon kommer jag bli färdig med min klänning, som jag har hållt på sen i September. Jag har själv designat den och allt. Så efter ett par månaders arbete är den äntligen färdig :D


Ni får absolut inte missa:

  • Alla nya stillbilder, speciellt från Eclipse som vi alla har väntat på!
  • Robert Pattinsons nya bild, tagen från London - utan skägg!
  • Kellan Lutz och AnnaLynne McCord bli bekväma tillsammans.
  • Ashley Greenes nya Maxim bilder.


Sov gott alla!!!!! :D


4 Dagar kvar till Min&Taylor Lautners födelsedag!! :D

Av Twiiliight - 8 februari 2010 22:09

 


Robert Pattinson blev fotograferad med Tom Sturridge nyligen. Aww de är tillbaka tillsammans med matchande mössa hah :)


Som ni ser så är Robert skägg borta. Jag är lite glad att se den borta, men Robert Pattinson passar i skägg, han passar i allt!!! :D


Vi bor bara 1.5 timme från London......vet ni vilken lust jag har att åka till han NU!! haha :D

Av Twiiliight - 8 februari 2010 21:14

Två nya The Last Airbender stillbilder med Eclipse hetaste vampyr Jackson Rathbone (aka Jasper).


Jag vill faktisk se denna filmen! Kommer ut snart :D!!


   

Av Twiiliight - 8 februari 2010 20:17

Två nya Eclipse stillbilder med Edward Cullen och Bella Swan i meadown-har blivit släppta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Idag är det min lycko dag!! Taaaack David...bara ge oss lite till :)


Bara så ni vet så är den första bilden heet! ;)


   

Av Twiiliight - 8 februari 2010 20:06

Heejheej :)


Jag ville bara berätta att jag har vunnit en tävling.

Den 11 Februari (på min&Taylor Lautners födelsedag) släpps den nya Twilight saga: New Moon tidningen ut. Innan New Moon gjorde Julia en tidning om twilight, och nu kommer en om New Moon.


Twilightsweden.se hade en tävling igår. De skulle lotta ut 5 st exemplar. Och så klart deltog jag. Och idag när jag öppnade min hotmail, så stod det grattis, du har vunnit!!

Jag blev jätteglad. Så den ska komma under veckan!


Jag skulle skriva ut den på bloggen. Man hade till klockan 22.00 på sig att delta. Så jag gjorde det typ i sista minuten, och så skulle jag duscha så jag hann inte, och sen när jag kom ur duschen så var det för sent!.


Jag hoppas att den kommer imorgon :D


Glöm ej, den 11 Februari..kolla era butiker!

Av Twiiliight - 8 februari 2010 20:02

En ny intervju med Skottisk Daily Record.

Robert pratar om sin nya film Bel Ami och om breakingdawn. Här är en liten del av intervjuen.

Om du vill läsa hela kan du trycka här!




He is also set to star in the final Twlight film based on the books Breaking Dawn, which may be broken into two films, due to the number of books.


He admits to mixed emotions about the end of the saga.


He said: “”It will be strange but it will be great just to be able to know what I’m doing. Not knowing when Breaking Dawn is going to shoot – because it changes all the time – is a kind of burden, to have this thing where you don’t know when it’s going to happen.


“So you’ve got to organise everything in your life around that and that can be difficult.”


Whether he and co-star Kristen, who plays Bella in the Twilight films, are an item is a question Robert manages to dodge. He has never confirmed the relationship and neither has she, despite the fervent speculation about them.


He will admit he has no problem with relationships but admits he is paranoid anyone close to him could sell a story.


He said: “Actual real relationships with people you have known for ages never change. Like all of my friends, every one I’ve known, it’s all exactly the same.


“It’s just new people. If you meet a crowd of people, a lot of times you think someone is going to say something, someone could be going to sell a story about you.


“The majority of times, nothing bad ever happens, but having that paranoia there is very annoying.”

Av Twiiliight - 8 februari 2010 20:00

Heejheej :)


Jag vill bara meddela att jag är med i Fokis tävling.

Om du vill vara med kan du trycka här: Fokis

Och är är Melba.se hemsida!


:D

Av Twiiliight - 8 februari 2010 18:18

Kellan Lutz (Emmett) och AnnaLynne McCord blev tagna när de blev lite mer än vänliga tillsammans vid poolen på söndagen den 7:e Februari i Miami.

De säger att de inte är tillsammans,

men dessa bilderna kanske säger nått annat   


            

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards