Twiiliight

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Twiiliight - 16 februari 2010 22:45

Heejheej alla, nu ska jag sova. Jag är trött efter en lång hård träning. Min tränare tog kol på mig. Men men. Imorgon har jag ingen träning så då kommer jag blogga hela dagen hah (och plugga till provet ) :D


Imorgon har jag lite Breaking Dawn nyheter :D


Men sov gott alla.

Av Twiiliight - 16 februari 2010 22:38

PopSugarRush har en snabb intervju med Eclipse hetingen Kellan Lutz (aka Emmett Cullen) bakom scen under modevisningen i New York.

Jag har skrivit häromdan om att Kellan deltog i eventen. Och han såh heeeeet som vanligt.

 :D


Av Twiiliight - 16 februari 2010 22:34

PopSugarRush har en ny video på Eclipse människan Anna Kendrick (aka Jessica Stanely) på Oscars lunchen där hon accepterade sin Oscars nominerad för Best Supporting Actress!

Anna är nominerad för sin roll i Up in the Air, vilket som Geroge Clooney också är med.

Av Twiiliight - 16 februari 2010 22:30

Kolla in dessa ny/gamla bilder på Twilight stjärnan Nikki Reed,

som spelar den vackaste i världen Rosalie Hale - Cullen.


Så söt hon är här. Jag undrar hur gammal hon är?! :D


       

Av Twiiliight - 16 februari 2010 22:17

Ny/gamla bilder på Robert Pattinson och Kristen Stewart från Rome Film Festival där de promotade Twilight.

Twilight regissören Catherine Hardwicke är också med på en av fotona, vilket som är tagna av fotografen Franco Origlia.


Älskar bilderna!! :D


 


     

 

     

Av Twiiliight - 16 februari 2010 22:12

Som om vi inte behövde någon att berätta till oss om de bästa är Twilight saga: Eclipse, här är Michael Welch som spelar Mike Newton, för att berätta lite till oss :D



"‘Eclipse’ will be awesome," he reveals. "It’s actually my favorite book in the series. We’re introducing a lot of new characters. The vampires and the werewolves expand. There is a new breed of vampires. I know that all-out war breaks out. It’s going to be really fun. A lot of my cast mates worked really hard in training to do a lot of the acrobatic stuff."
We’re guessing he means Taylor Lautner and Robert Pattinson? Safe bet.

But about that rumored "Twilight: Breaking Dawn" 3D two-parter?

"I don’t know if I’ll be in that. Not sure yet. I hope so though," he says.

 

Av Twiiliight - 16 februari 2010 22:03

Heejheej :)


Nu är jag hemma. Jag har tränat, och efter beställde jag och min bror pizza eftersom min mamma är inte hemma och vi orkar inte laga mat, så det blir pizza på en tisdag, jaa, är inte det bra :D


Så det är därför jag inte har bloggat på ett par timmar!

Av Twiiliight - 16 februari 2010 16:57

Sarah Clarke, som spelar bellas mamma, Renée fyller 38 år idag!


Ett stort Grattis till dig :D


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards