Twiiliight

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Twiiliight - 12 februari 2010 23:55

Anna Kendrick goes Swedish!!

Anna Kendrick (aka Jessica) sågs shoppa på Ikea i går i LA!

Det verkar som att alla vill ha nått svenskt i sitt hus! :)


 

Av Twiiliight - 12 februari 2010 23:51

Inte så chockande sens filmen är baserad utav New York. Men, jag har fått en bekräftelse att Remember Me kommer har premiär den 1:a Mars, som kommer hållas på Paris Teater i Manhattan.


 

Av Twiiliight - 12 februari 2010 23:35

Heejheej :)


Nu har jag kommit hem från biografen. Valentine´s day var sjukt bra!! En film som jag kan rekommendera! Det bästa var ju med Taylor Lautner :) Mitt hjärta smälte även om han var med i en liten del. Jag kommer lätt att se den igen :)

Den var rolig, man skrattade.

Den var romantisk, alla bara aww.

Den var en valentine´s day! :)


 

Av Twiiliight - 12 februari 2010 20:37

Heejheej alla:D


Nu ska jag gå till bio. Och se Valentine´s day! Ha det bra alla :D

Jag skriver om den sen ;D

Av Twiiliight - 12 februari 2010 18:44

Här är några promo bilder på Taylor Lautner från hans nya film Valentine´s Day.

Som jag ska se om ett par timmar med min bästa kompis. :D


Och Taylor är snygg! :D


     

Av Twiiliight - 12 februari 2010 17:20

Heejheej :)


Nu ska jag bekämpa de 3:e världskriget (aka Garderoben) :D

Så ni alla få ha det bra i ca 30 min :D

:D

Av Twiiliight - 12 februari 2010 17:19

 

Av Twiiliight - 12 februari 2010 17:02

Heeeeej biceps!! :D  Twilight Saga:New Moon & Eclipse, Vargen Alex Meraz aka Paul blev nämnad i  Interview Magazine’s alla hjärtans dag drömdejt.

Här är lite info:



 


FÖDELSEDAG: 10 Januari ,1985


VARFÖR VI ÄLSKAR HAN:Han är mångsidig. I provspelningen av att spela varulven Paul i Twilight saga: New Moon, Meraz är också en målare och dansar modern dans.



UPPKOMMANDE PROJEKT: The Twilight Saga: Eclipse och Savage Innocent, ett nytt projekt från Kids regissören Larry Clark.


ROMANTISKA BAND:Tyvärr Twilighters. Han är redan tagen av hans fru Kim, som han har en son med, som heter Somak.


STJÄRNTECKEN? Stenbock!


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards