Twiiliight

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Twiiliight - 3 februari 2010 21:55

Heejheej :)


Nu ska jag säga god natt, p.g.a snöfallet så blev det inte mycket inlägg, hoppas att det blir bättre imorgon.


Men jag har lagt ut jättefina bilder på Ashley Greene. Och snygga. snygga bilder på Kellan Lutz i Calvin Klein underkläder! :D


Sov gott alla :D

Av Twiiliight - 3 februari 2010 21:52

Robert Pattinson har svarat på en annan fan fråga genom en serie av videos som heter "Ask Rob" om hans uppkommande film Remember Me. Rob pratar om hur det vara  tt jobba med Ruby Jerins, som spelar hans lillasyster i filmen.

 :D

Jag undrade när nästa video skulle släppas :D


Av Twiiliight - 3 februari 2010 21:40

 


SuperMassive Black Hole! Britisk rock band Muse har tagit världen med storm. Bandets tre medlemmar, vokalist Matthew Bellamy, trummorna Dominic Howard och Christopher Wolstenholme på bass har lagt Twilight på deras succelista.


Pratade till Asia One, bassisten Chris Wolstenholme sa att gruppen är väldigt orginella ovetande om Thw Twilight saga kult följande.

"Jag var svagt medveten om böckerna (innan författerinnan Stephenie Meyer kom fram till oss) men vi visste inget vi den tiden" sa han.

"Nästa sak som du vet, är det Twilight feber. Det är  bra för att det har hjälpt oss att bryta Amerika."


Muse ljud i USA har fortfarande vuxit i de senaste åren och bandet kommer komma tillbaka för 6 datum, starta nästa månad.

Det inkluderar et gig på Madison Square Garden i New York den 5:e Mars.



Jag älskar Muses musik, de ha så bra låtar! Jag älskar I will follow you!

Muse #1!! :D


Av Twiiliight - 3 februari 2010 21:35

Innan idag la jag ut en bild på Kellan Lutz när han modellar i Calvin Klein underkläder :) Och här är två nya bakom - scen bilder på han.

Jag hoppas, hoppas att det kommer mer bilder!

Har ni sett hans muskler?!?!?!?!


   

Av Twiiliight - 3 februari 2010 21:24

     


Ny/gamal bild på Eclipse hunken Robert Pattinson (aka Edward Cullen) såg med ett skägg tillbaka i Augusti av 2008.

Bilderna är tagna från T-Mobile Sidekick LX ‘Tony Hawk - en start fest.


SocialLiteLife har lite Bel Ami filmnyheter också:

Så här skrev de:


Mera detaljer kommer ut om den snygga nya Robert Pattinson film Bel Ami.

Med Uma Thurman, Kristin Scott Thomas, och Christina Ricci som redan har sagt vara med i filmen, Holly Grainger, Philip Glenister, och Colm Meany som har blivit meddelade att vara med.

Filmen kommer börjas filma på denna söndag 7:e Februari, i London och Budapest vilket menas att bilder kommer snart :D Vi kanske få reda att detta är varför han odlade skägg.! :D



Av Twiiliight - 3 februari 2010 21:17

The Twilight Saga – Eclipse skådespelerskan nyligen posade på en bild med ett fan i LA. Bilden var tagen på LA domstol när hon blev kallad för jury plikt. Säkerhetvakten som hon posade med sa att hon var snäll mot alla där .(Ingen nyhet :) )


Men det sägs inget om hon ska eller inte bli vald som en jurymedlem. Jag tvivlar på det, p.g.a hennes jobbiga schema. Men vi få se :)


 

Av Twiiliight - 3 februari 2010 21:01

Ashley Greene (aka Alice Cullen)är med denna månadens nummer av Marie Claire och såg målös ut i en Dolce & Gabbana kläder. Ni kan köpa Marie Claire med Ashley idag :)

Guuud vad vacker hon är!! Älskar Ashley!


         

Av Twiiliight - 3 februari 2010 20:58

Heejheej :)


På grund av snöfallet så kunde jag inte blogga :(

Men det var inte bara jag. De skrev en liten varnings skylt på bloggen. Jag har ett par jättebra bilder på Ashley Greene :D Som jag tänkte visa innan men som sagt snöfallet. Sen somnade jag. Jag sov ca 3 timmar. Det var faktisk skönt att få lite sömn. Ni vet, nu med skolan. Man hinner knappt sova.


Men nu hoppas jag att det går att blogga :D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards