Twiiliight

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Twiiliight - 22 februari 2010 23:16

Heejheej alla :D


Visst är det skönt med lov:D

Idag vaknade jag klockan 10. Och det var skönt :D


Idag har jag lagt in många inlägg från BAFTA Award :D

Jag älskar Kristens klänning därifrån :D


Nu ska jag nog se på en film, sen sova.

Jag kan säga att idag har inte varit den bästa dagen, men på bloggen har det de.


Tack alla för att ni har kollat på min blogg idag. Och jag hoppas att ni fortsätter :D

Ni vet att jag bloggar varje dag. Det är min passion. Att skriva om det som jag älskar :D


Sov gott alla!


P.s kolla in Kristen Stewarts klänning från Elle Style award. Jag ÄLSKAR DEN! Jag vill ha den klänningen :D

 


Sov gott alla:D

Av Twiiliight - 22 februari 2010 22:49

Medan resten av oss sitter och väntar otåligt till nästa månad för den uppkommande film Remember Me med Robert Pattinson, pratar hans Twilight cospelare - som redan har sett den - Kristen Stewart (aka Bella) lite snabbt om den för MTV.


Var Kristen nära på att säga boyfriend ? Kolla när hon säger : "It’s hard to talk about your(pause)friends…hmm, that would be pretty hard since he is married to me after all."

:D


Jag älskar när hon säger Oh my god och sen gör den minen :D



Remember me kommer till biograferna den 12:e Mars :D


Av Twiiliight - 22 februari 2010 22:30

Kristen Stewart såg jättefin ut på röda mattan på Elle Style Awards i London ikväll (22:a Februari).

Jag måste säga, jag älskar klänningen!


 


          

Av Twiiliight - 22 februari 2010 19:49

Enligt TheJayLenoShow.com kommer Kristen Stewart och Dakota Fanning vara en gäst på shown den 10:e Mars (Kristen) och den 12:e Mars (Dakota) för att promota deras nya film The Runaways.

 


Tisdagen, 9:e Mars - gäster inkluderas Christoph Waltz, Djur Experten Dave Salmoni och musikaltisk framträde av Joan Jett och The Blackhearts.

Onsdagen, 10:e Mars - Gäster inkluderas Kristen Stewart och Guy Fieri.

Fredagen, 12:e Mars Gäster inkluderas Dakota Fanning och Judd Apatow.


:D

Av Twiiliight - 22 februari 2010 19:46

Ny bild på Kristen Stewart från igår kväll efter BAFTA Award. Bilden är på alla som vann den kvällen, vilket inkluderar Eclipse stjärnan Kristen Stewart.

Hon vann Orange Rising Star Award :D


 

Av Twiiliight - 22 februari 2010 18:18

Nya bilder på Eclipse cast medlemmarna Robert Pattinson (aka Edward Cullen), Kristen Stewart (aka Bella Swan), och Anna Kendrick (aka Jessica Stanley) på BAFTA Award i går kväll i London.


Kristens bild är när hon vann.

robert & Anna är när de presenterade :D



Du kan se resten av bilderna här!


     

Av Twiiliight - 22 februari 2010 16:56

Heejheej :D


Jag vill bara meddela att nu har jag skapat en ny omröstning!


Vill du att Breaking Dawn ska vara i en eller två filmer?


Rösta du, så jag vet :D


 


Här är resultatet från den förra omröstningen:

Vilken film ser du mest fram emot i 2010?


Twilight saga: Eclipse  
  83.9 %
Remember me - Robert Pattinson  
  5 %
The Runaways - Kristen Stewart&Dakota Fanning  
  2.5 %
Valentine´s day - Taylor Lautner  
  2 %
Up in the air - Anna Kendrick  
  0 %
Alice In Wonderland - Michael Sheen  
  5 %
K-11 - Nikki Reed&Kristen Stewart  
  0.5 %
Skateland - Ashley Greene  
  0.5 %
Meskada - Kellan Lutz  
  0.5 %
Thicker - Peter Facinelli  

Grattis till Eclipse :D


Jag brukar inte byta varje månad, utan närr det är ca 200 pers som har röstat som tar ca en månad. Denna tog en månad och 3 dagar.


Av Twiiliight - 22 februari 2010 16:44

 

Christian Serratos (aka Angela Weber) posade för Adam Bouska i den nya NOH8 Kampanjen.

 NOH8 Kampanjen är en fotografisk tyst-protest som är skapad av fotografen Adam Bouska och partner Jeff Parshley i direkt svar förproblem 8.

Fotona är tagna med silvertejp över deras munnar, sumboliserar deras röst vara tysta av problem 8 och liknande lagstiftning runt i världen, med NOH8 målade på ena kinden i protest.


Bra gjort Christian. Älska denna bilden!

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards