Twiiliight

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Twiiliight - 1 december 2009 22:48

Heej alla, nej nu är det dax för mig att sova. Hoppas att alla har haft det bra idag, det har jag iallafall. Hoppas att alla är nöjda med månadens första inlägg.


Sov gott alla :)


Minne:

Du kommer vilja se den igen och igen :)

Av Twiiliight - 1 december 2009 22:38

Rachelle Lefevre är på omslaget av tidningen Flare

Rachelle spelade Victoria i New Moon, men kommer inte spela henne i Eclipse . Vilket gör mig ledsen. Eftersom hon var prefekt för rollen.


Så vacker hon är med sitt röda (eld) hår.

Jag älskar den bilden där hon blinkar.

You will be missed


 

         

Av Twiiliight - 1 december 2009 20:49

MTV har intervjuat Robert Pattinson. Ett litet uttdrag från hela intervjuen. Då pratar Robert om Taylors förändring och Robert favorit vampyr.


Och jag har översatt den till er :)

Enjoy


 


MTV: Taylor Lautner har förändrats mellan dom två filmerna är nu saker av legender, Berätta för oss när du första gången såg honom och vad du tyckte.


Robert Pattinson: Jag såg inte Taylor förrän bara en liten stund innan vi började filma (New Moon). När han kom tillbaka, hade jag samma reaktion som alla andra. Jag va liksom " Guud, nu måste jag till gymmet!". Men ja, det var konstigt. Det var konstigt för att jag hade knappt några scener med Taylor. Vi gjorde scenen ibörjan och scenen i slutet (tillsammans), och han hade hans hela storyutan mig i närheten, vilket var intressant, för att jag hade ingen ide var han hans framträden gick. Så det var ingen tävling eller nått: det var allt enskilt. Medan i Eclipse kommer vi göra många  scener tillsamans med Bella.



MTV: Vem är din favorit film vampyr av dom alla?


Pattinson: Wow, Jag vet faktisk inte. Jag tänker alltid på fel personer. Jag tänker alltid Christian Slater i "interview With a Vampire,"  men han är inte en vampyr - han är intervjuaren! Jag gillar verkligen Wesley Snipes ( I Blade filmerna. ) Jga tycker att Wesley Snipes är fantastisk.

Av Twiiliight - 1 december 2009 19:55

  

Nya stillbilder från Kristens Stewart uppkommande film "Welcome to the Rileys".


Kristens spelar en 16 åring strippare.


Jag läste lote vad den handlar om, och det är mycket kan jag säga. Det verkar som historian är tragisk men ändå bra. Så jag vill faktisk se denna filmen.


Tyvärr vet jag inte inte när den släpps.


    


Av Twiiliight - 1 december 2009 19:51

Nya snygga biilder på BooBoo Stewart som spelar Seth Cleartwater i Eclipse

och möjligen i Breaking Dawn.


Vad tycker ni? Tror ni att han kan komma upp i Taylor Lautners nivå ?

Jag menar med kroppen, MMA, stilen??

   

Av Twiiliight - 1 december 2009 19:29

Anna Kendrick som spelar Jessica var på premiären av "up in the air",

vilket hon är med i :)

Premiären hålldes is LA.


Ser hon inte fantastisk ut? Vilken vacker klänning.

Om ni vill se flera bilder på Anna, kan ni tycka här


   

Av Twiiliight - 1 december 2009 18:14

Heej alla, nu måste jag plugga, och jag ska försöka att inte somna :)

Jag har lagt in bland annat några fantastiska klipp på Michael Sheen, Ashley Greene, Robert Pattinson, Kristen Stewart &Taylor Lautner, så det borde underhålla er medan jag pluggar :)




BTW: När min omröstning har hamnat på 200 (röster), tänker jag byta. Har ni några förslag vad nästa omröstning kan handla om, (ämnet: Twilight)


Ha det bra så länge =)

Av Twiiliight - 1 december 2009 18:02

Eftersom jag älskar Michale Sheens (aka Aro) intervjuer, så bjuder jag på detta klippet med Michael Sheen på Late Late Show. Pogramledaren heter Craig Ferguson, om ni undrade. En sak vet jag inte och det är om detta är inspelat i USA eller i England, efterson Craig är Scott-Engelsk.


Michael pratar om Aro, och när han gick i teaterskola vad hans korta lärare med ett skägg sa till Michael om han skulle glömma en replik.


Men detta klippe, är nog en av mina favoriter, jag skrattade hela tiden.


- I told you once, I told you a million times, this show... sucks!



Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards