Twiiliight

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Twiiliight - 13 december 2009 22:39

Heej alla,

Nu tror jag att det är dax för mig att lägga mig :)

Imorgon är det måndag och det menas att det är skola.

Så ni alla får ha det bra i skolan :)


Sov gott alla :)

Av Twiiliight - 13 december 2009 20:11

Kellan Lutz har en intervju med The Dish Rag.. :)


 

On wanting to be Matt Damon’s brother…

"I’m making this checklist as an actor," he confided. "Right now I just really want to be part of the Bourne franchise and the more I say that, maybe Matt Damon will read it and it and maybe I can play his brother."  


On playing a super hero…

"I’d love to be ‘Captain America’ someday."


Upcoming work…

"They’re are going to studios to get the funding, and there’s one I will produce. Most are action films and a couple of romantic comedies and I’m just thrilled with all the scripts."



On the recognition since Twilight…

"People work 20 years to get what we have," Kellan admits. "We really are so lucky. Its like you get a headstart and its all because of the fans. And it’s not just about money or getting offers, it’s that we can mold our careers."


On the chemistry between Kristen Stewart and Robert Pattinson being the success of Twilight…

"The rest of us, we could suck probably," Kellan says. "It’s Rob and Kristen who have the amazing chemistry. Without those two keystones, "Twilight" could have flopped. It really could have."

Av Twiiliight - 13 december 2009 17:23

Twilight stjärnan Ashley Greene (aka Alice) har fotat sin julgran och la ut den på hennes Twitter sida.


Är den inte fin??

Den ser jättemysig ut :)


 

Av Twiiliight - 13 december 2009 17:16

För första gången på länge ser Kristen Stewart glad ut.

Hon verkar inte vara stressad eller nått.


En glad Kristen, en glad Twiiliight




     

    

Av Twiiliight - 13 december 2009 16:37

Nu blir det många inlägg med Taylor Lautner från SNL :)


Det har redan kommit ut några klipp från igår. Och jag har dom.

Och dom är urroliga kan jag säga :)


Klipp 1: Är i början, monologen som dom kallar det. Jag kan säga att Taylor Swift&Kanye West är med. Och om ni såg på VMA så tror jag att ni fattar.


Klipp 2: Team Edward vs Team Jacob - vem tror ni Taylor är med Edward eller Jacob? :)


Klipp 3: En fotboll sketch. Haha, jag älskar hans uttryck


Jag längtar till att få se hans avsnitt från SNL här i Sverige :)




Av Twiiliight - 13 december 2009 15:29

Ett fanmade har gjort en bild med nästan alla bilder på Taylor Lautner från SNL igår :)


Är det inte fin :)


 

Av Twiiliight - 13 december 2009 13:17

Igår på Satuerday night live - SNL mitt favorit program, var Taylor Lautner programledaren. Tyvärr vet jag inte när det avsnitte kommer sändas i Sverige men här är iallafall bilderna :)


Gud vad snygg han är :)


Idag är jag Team Jacob - Team Taylor

   

Av Twiiliight - 13 december 2009 13:14

Heejheej alla, för första gången igår glömmde jag skriva god natt. Jag somnade i min säng. Denna veckan har varit lägga mig sent vakna tidigt. Så det var ganska skönt att sova ut.

Nu har min släkt kommit och vi ska fira en tidig jul, så jag ska se om jag kanske lägga in lite då och då. Ha det bra så länge :)

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards