Twiiliight

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Twiiliight - 9 december 2009 22:39

Heejheej alla, idag har varit både bra och dålig.


Dålig: Jag hade värsta huvudvärken, och sen när jag kom fick jag ett brev av tandläkaren, där det står (tror jag) att jag ska få tandställning 3 Mars :(


Bra: Jag har inga läxor!! Och jag har bara tagit det lungt idag :)


Så nu vet ni det dåliga&bra som har hänt idag.


Men nu så ska jag sova,

försöka sova ut huvudvärken!

Så jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg.

Sov gott alla :)


Ha det bra alla kram Twiiliight   


Minne:

 

Av Twiiliight - 9 december 2009 21:22

 

IMAX (från Image Maximum) är ett filmprojektionssystem som har en kapacitet att visa film på större dukar och med bättre kvalitet än vanliga filmprojektionssystem


IMAX Corporation and Summit Entertainment announced today that The Twilight Saga: Eclipse, the third film in the studio’s “Twilight” franchise, will be released to IMAX(R) theatres simultaneously with the film’s launch on June 30, 2010. Directed by David Slade (30 Days of Night, Hard Candy) and starring Kristen Stewart, Robert Pattinson and Taylor Lautner, The Twilight Saga: Eclipse will be digitally re-mastered into the unparalleled image and sound quality of “The IMAX Experience” with proprietary IMAX DMR(R) (Digital Re-mastering) technology. The crystal-clear images coupled with IMAX’s customized theatre geometry and powerful digital audio create a unique environment that will make audiences feel as if they are in the movie. The film franchise is based on the book series by Stephenie Meyer.

Av Twiiliight - 9 december 2009 21:09

Time Magazine har deras topp 10 everything listan för 2009. En av sakerna på listan är topp 10 omslag och Kristen Stewart hamnade på #9 av omslaget på listan.


Jag älskar detta fotot/omslaget. Hon ser fantastisk ut.


 


Och så här skrev Time Magazine om henne:


This is a hauntingly beautiful rendition of a visual pun — allusion meets illusion. The model for Interview’s 40th anniversary issue is actress Kristen Stewart, who currently stars in the monster hit Twilight series. Using her as the model is a masterstroke of celebrity-cover timing, perfectly executed. The image is two photos — if you pull back, you can see her holding over her own face a same-scale, torn black-and-white photo of her, whose only color is in her blood-red lips. The ghoulish makeup is perfectly in keeping with current fashion photography, and it serves the dual purpose of enhancing the metaphor while making her look drop-dead beautiful. A final touch: the allusion gets heightened by more blood, this time on the fanglike letter I in the logo. That’s why the lady is a vamp!


Av Twiiliight - 9 december 2009 20:39

Det finns ett rykte att Stephanie Meyer är död!

Jag kan säga att det är första gången jag hör om det, men det är tydligen ett rykte som går så. Men Stephenie har postat på sin hemsida så här:


Hey everybody. I just received a call from Stephenie and she wanted me to let everyone know that, contrary to some rumors that have recently started circulating, she is alive and well.


Have a great day.



Tur att ryktet inte är sant!!


 

Av Twiiliight - 9 december 2009 20:32

Nya bilder BooBoo Stewart (aka Seth Clearwater) var på Gibson Guitare.

BooBoo spelar den yngsta varulven i Eclipse och förmodligen i Breaking Dawn.

BooBoo påminner mig om en ung Taylor Lautner.

Men Taylor är lite snyggare :)


       

Av Twiiliight - 9 december 2009 20:29

Justin Chon (aka Eric) har nta bilder från allkpop.

Är dom inte fina?

Jag gillar speciellt den tredje bilden :)


           

Av Twiiliight - 9 december 2009 18:09

Nu har supersnyggingen Robert Pattinson redar upp detta med

RobertKristen.

Han har bestämt dig att reda upp detta i den italienska Vanity Fair tidningen.

Så här säger han:


"I am single… almost everything that came out about my private life is false."


"I think it happens because, really, there is not much to say about what I’m doing," Pattinson said. "While I am filming, I live practically [like a] recluse in [a] hotel. I come out only to work , and sometimes to go out for dinner. But, if you read the magazines, it seems that I have a frantic high life."


    

Av Twiiliight - 9 december 2009 17:31

Det verkar som att det finns en "Pattinson förbanelse!".


The New York har rappoterat att Uma Thurman, som kommer vara Roberts CO-spelare i "Bel Ami", har brutit upp med sin fästmö.



När Robert filmade in Twilight var Kristen Stewart ihop med Michael Angarano sedan 3 år tillbaka. En dag höll dom hand på röda mattan, och i nästa var han borta från hennes liv.


I juni spelade Robert in filmen "Remember Me" med Emilie De Ravin. Emilie berättade att hon skulle splittras med sin man. Emilie&Josh hade varit gifta i 3 år.



Är detta en förbandelse?


Alla vill ju ha Robert, och han kan väl inte hjälpa det?

Om jag var ihop med en kille, och jag skulle filma in en film med Robert, då skulle jag hoppas att jag skulle få  Pattinson förbandelsen :)


Det är lite ironisk. Men vad ska man göra, gift eller inte, när Rob är i närheten kan man inte hålla händerna borta!


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards