Twiiliight

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Twiiliight - 16 december 2009 22:38

Heejheej,

Nu ska jag säga godnatt. Idag har det varit en sådär dag, jag har fått reda på de flesta betygen, och resten kommer jag att få reda på imorgon, imorgon är det näst sista dagen i skolan. Så det kommer bli julbord. Efter skolan så ska jag och några av mina kompisar till och handla julklappar som vi ska ha till en lek med vår klass på fredag.


Nu får vi se om jag lever imorgon, om jag inte kommer ligga begrav under snön, total mulad, hihi :)


Hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg, och själva dagen :)


Sov gott alla :)

Av Twiiliight - 16 december 2009 21:02

En ny fanmade Eclipse bild :)


Åhh, jag längtar till Eclipse, bara 195 dagar kvar!!        


Vad fin bild :D


 

Av Twiiliight - 16 december 2009 19:42

Vår egen Kellan Lutz är den nya ansiktet av Calvin Klein.

Den heting kommer att synas överallt, så här skrev Fox411 om det.


P.s man älskar Kellans (till vänster) kropp, guud, det går inte att titta bort :)!


 


The "New Moon" hunk has been signed to a modeling contract with the fashion giant, and will be featured in a very familiar ad campaign.


"He’s going to be their new Mark Wahlberg," the insider told Fox411.com.

"Kellan has been signed to Calvin Klein for a huge campaign that will feature him in his skivvies all over billboards and in magazines."


"The executives have a plan to model the ads very similarly after the famous Mark Wahlberg campaign in the 90’s," the source said. "They want to recreate the look of the hugely successful ads, and who is better than Kellan Lutz to fill out those little underwear?"

Av Twiiliight - 16 december 2009 19:31

Nya still bilder från Jackson Rathbones nya film "Dread".

Som sagt det är många från twilight saga casten som gör en skräck/triller film.


Det verkar som att det inte är Ashley som Jackson kysser...


Jackson är seriös snygg :)


    

Av Twiiliight - 16 december 2009 19:25

Nya stillbilder från Tinsel Koreys (aka Emily) film "Stained".


Är det bara jag eller så gör alla en skräck film.


Tinsel, Kiowa, Jackson och Xavier gör en skräck film detta år, men kommer säkert att komma ut nästa år.


   

Av Twiiliight - 16 december 2009 18:49

2009, alla ögon var på Robert Pattinson. Med New Moon som hade premiär, åkte RPattz runt i världen för att promota New Moon. Vi fick se bilder och video från Japan, England och massor med andra länder.


MTV har utsett Robert Pattinson som #6 Mannen av 2009.

Jag är lika chockad som er, nummer 6...  




Igår la jag ut ett inlägg om Kristen Stewart. MTV hade utsett Kristen som #6 kvinna 2009.
Själv tycker jag att Robert och Taylor bör vara i topp 3.
Och Kristen bör vara i topp 2.
Nu får vi se hur det går för Taylor :)
Av Twiiliight - 16 december 2009 16:55

Bilder på Twilight tårtor.

Jag fyller år om 2 månader, och jag hoppas att jag får en Twilight tårta :D


Den första bilden är en Jacob tårta :)

Det var coolt med vargen och quilternas tatuering:)


Den andra bilden, är en Twilight tårta, med Edward,Bella,Alice,Jasper,Emmett och Rosalie på bild.


Den tredje är inspererad av Bellas tårta i New Moon.


Och den sista bilden är en tårta eller tårtor på böckerna :)


 

     

Av Twiiliight - 16 december 2009 16:43

Nya snygga bilder på Nikki Reed.

Fotorna är tagna av Hellin Kay.


Jag älskar Nikkis tatueringar, riktigt fina är dem :)

Jag ska se om jag kan ta reda på vad dem betyder :)



     

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards