Twiiliight

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Twiiliight - 10 december 2009 22:22

Heej alla, inte världens bästa dag. Jag har blivit lite sur just nu. Inget som jag har lust att prata om menmen.


Det är inte så mycket som händer idag i Twilight världen det är därför det inte är så många inlägg idag!


Nu ska jag duscha, och sen tänkte jag fortsätta med franskbrevet!! Sen sova. Ha det bra alla, sov gott :)

Av Twiiliight - 10 december 2009 22:18

EveryWhereChat Free Flash Chatrooms



Nu har jag skaffat ett chattrum!

Så nu kan alla Twilightälskare chatta med varandra :)

Av Twiiliight - 10 december 2009 22:05

Ny poster från Kristen Stewarts film "The Runaways".

Kristen Stewart spelar den legendariska

rockstjärnan Joan Jett :D


 

Av Twiiliight - 10 december 2009 21:47

Zap2it har en nya intervju.

Här Kellan Lutz (aka Emmett) pratar om Breaking Dawn.


If you’re psyched about the prospect of a two-part “Breaking Dawn,” you’re not alone.


“Twilight” hottie Kellan Lutz is also into it.

“They haven’t told the rest of us actors yet,” he confided exclusively to The Dish

Rag at the Hollywood Foreign Press Young Hollywood party last night at Nobu.


“I have read that they are talking to Rob, Taylor and Kristen to negotiate to make ‘Dawn’ into two movies. I’d love for it to be two films,” he added.


 

Av Twiiliight - 10 december 2009 16:33

Heej alla, imorgon är det en vecka kvar till julavslutningen :D

Dessa veckorna har gått snabbt.

Jag har inga prov längre..tack och lov! Nu är det bara betygen jag oroa mig, men det kommer säkert gå bra!

Nu har jag bara en franskläxa kvar. Vi ska nämnligen skicka ett brev till nån skola i Sverige, men min fransklärare vill inte säga vilken!! Så nu på lektionerna håller vi på att jobba med det. Och jag behöver hjälp! Så om nån kan franska, skriv gärna till mig om ungefär vad jag kan skriva, gärna på franska OCH VAD DET BETYDER! :D

Ni kan skriva till mig på:  Twiiliightmejl@hotmail.com


Hoppas att nån gör, men ni behöver inte bara skriva om franskan, ni kan fråga mig saker eller vad som helst :)


Nu ska jag försöka komma på nått att skriva, så ha det bra alla, ska se om jag hinner lägga in nått idag :)


Ha det bra alla :)

Av Twiiliight - 10 december 2009 16:21

 

Av Twiiliight - 10 december 2009 16:21

I wasn’t interesting. And he was. Interesting… and brilliant… and mysterious… and perfect… and beautiful… and possibly able to lift full-sized vans with one hand.

- Bella Swan

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards