Twiiliight

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Twiiliight - 5 december 2009 23:25

Heeejheeej alla, nej nu ska jag titta på en film och sen sova. Så jag hoppas att alla har haft det bra ikväll. Det har jag :) Jag&min mamma har bakat en kladdkaka idag, den var jättegod :) Ikväll har det bara varit film film :D


Ha det bra alla :)


Minne:

En tidig julhälsning

 

Av Twiiliight - 5 december 2009 21:58

Robert Pattinsons stunddubbel. Ser dom lika ut?

Roberts stundubblare heter Preston Johnson. Han är 22 år.

Jag har en intervju med honom som han berättar hur han fick jobbet. :)


 


WW: How did you first hear about the job? Did you have to audition?


Preston Johnson: Actually, it’s a weird story. I had been somewhat of a skating double for Gus Van Sant’s Paranoid Park and [the agency] must have saved my file. I had to do about 5 or 6 interviews. It was a pain in the ass because I was doing school in Eugene and was driving back and forth to audition. I almost dropped out of the running. But then they decided to use me as Robert’s stand-in. I just had to stand there while they tested lighting. But then I got talking to the director, and he liked me, so he promoted me to a photo double, where they shot me for crane work or behind-the-head-shots.


Had you ever read Twilight?


No, I still haven’t read the books! I’ve only read the scripts. I don’t even think Robert had read it when we were filming.


Had you heard about it?


No, no one knew about Twilightwhen we started working on it. No one knew it was going to be as big as it is today. It was a very calm set. There were no fans until the very end of the shoot. By the end there were teenage girls and the TwilightMoms. This bunch of moms would just sit around all day and take pictures. But even then, no one had any idea how big it was going to be. When it came out, I talked to Rob, and to be honest, I just don’t think he was ready for that kind of attention.


So you still talk to Robert?


He changed his phone number, but I can’t blame him for that. We talked for a little bit. I have Kristen’s number. I called her last month to say hi. But they have busy lives.

Av Twiiliight - 5 december 2009 19:58

Heejheej alla, Igår kväll var Robert på The Hotel Cafe med ett par kompisar, och så klart så var paparazzin där. Och det är jättesynd om han. Han försökte gömma sig. Och dom var överallt, och Rob gick nästan in i en vägg. Asså det är jättesynd om han. Jag tycker att det är fel av paparazzin. Men Rob är ju den hetaste kändisen nu, så alla vill ha en liten bit av honom.


Och jag har funderat över om jag ska lägga upp bilderna på honom. Och jag har bestämmt mig att lägga upp en bild, men ni kommer säkert att se bilderna ändå


Jag jag har sälv kollat på andra sidor (källor) och nästan varenda en har lagt ut en bild eller en helt annan bild. Eftersom alla tycker synd om han. Och vi vill inte vara som dom jobbiga paparazzin, fota och typ inte bryr sig om dom. Så det blir bara en bild.


Btw. Rob har ett skägg


I   Rob


 

Av Twiiliight - 5 december 2009 18:33

För ett par veckor sen la jag upp bilder på Peter Facinelli och hans underbara familj, dom är nämnligen på omslaget av December nummret av People magazine.

Dom berättar om sina julminnen.

Det är rolig.

Jennie pratar om julkakor :)

Och Peter svär i slutet (haha).


Dom två är så underbara tillsammans :)


Men tyvärr har jag inte videon, eftersom jag hittar inte länken.

Men ni kan trycka här för att komma till länken : Familjen Facinelli


 

Av Twiiliight - 5 december 2009 18:14

Heejalla, jag tänkte eftersom det är snart JUL :D

Varför inte ett julkort?

Okey, jag är kanske lite tidig, men det är jag nu iår ...tidig :)


Jag har bilder från New Moon (casten) + snäll/stygg listan.. kan ni se vilka som står på snäll/stygg ?


Är DU på snäll listan eller stygg listan ??   


P.s jag har gjort bilden..


 

Av Twiiliight - 5 december 2009 17:19

Heej alla, nu har jag kommit hem. Jag var på onoff med min brorsa, för att han skulle köpa en ny ipod touch. Och jag hoppas att jag också kan köpa en ipod eller en riktig bra MP3 för min gick sönder förra veckan :(


Sen åkte jag och min mamma till coop. Vi handlade lite mat. Och så köpte vi en kalkon som väger 4.6 kg. Vi ska ha en tidig julmiddag nästa vecka, för jag ska iväg över julen. :D Så nästa vecka kommer min släkt och så blir det en tidig julmiddag :D


Hoppas att alla har haft det bra änså länge :D

Av Twiiliight - 5 december 2009 13:10

Heej alla, nu ska  jag iväg i ett par timmar, men jag tror inte att jag ska vara borta länge. Men när jag kommer hem så går jag direkt in på bloggen :D


Ha det bra så LÄNGE kram Twiiliight :D

Av Twiiliight - 5 december 2009 12:53

Kristen Stewart kommer inte bara vara stjärnan i en film utan två filmer på Sundance Film Festival som kommer hållas i slutet av Januari 2010.


Filmerna är Welcome to the Rileys, och The Runaways.

I Welcome to the Rileys spelar Kristen Stewart en 16 årig strippare.


Och i The Runaways spelar hon den legendariska Joan Jett.

Den handlar om en tuff tonåring som heter Joan Jett. Joan kopplar sig med en excentrikerproducent för att forma en all-girk band som skulle kunna starta hennes karriär och skapa Rock historia. Detta ska utspela sig i 1970-talet i LA.


Dakota Fanning som spelar Jane i New Moon kommer också vara med i The Runaways.


Det är bra att Kristen har så många filmer som nu ska komma ut. I 2010 har hon änså länge 3 filmer som ska komma ut: Welcome to the Rileys, The Runaways & Eclipse.


2010 Kommer vara ett bra film år :)


 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards