Twiiliight

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Twiiliight - 11 december 2009 23:51

Anna Kendrick på Vanity Fair.

En bild och ett litet uttdrag av hennes intervju :)


Enjoy :)


 


Age: 24

Provenance: Portland, Maine


It’s a vampire world and we’re just dying in it: Kendrick made her name in the original Twilight movie—“I had no idea; none of us knew”—as mere mortal Jessica Stanley, “Bella’s friend from school.” She reprises the role in The Twilight Saga: New Moon, in theaters now.

And for the adults in the audience … Kendrick shines as George Clooney’s tightly wound underling in Jason Reitman’s well-timed dramedy about corporate cost-cutting, Up in the Air, which is already generating Oscar buzz. “I was shooting them both at the same time,” says Kendrick. “It was great because my character in Up in the Air is so rigid, and it was fun to go to Vancouver [to the set of New Moon] and play the silliest girl on the planet!” —Krista Smith



Av Twiiliight - 11 december 2009 23:41

En 22-åring kvinna, i Chicago var nyligen arresterad på en lokal biograf för att ha spelat in New Moon.


Hon hade bara spelat in i 3 minuter av New Moon på hennes digitala kamera. Tumpach hade sagt att hon bara filmade in hennes systers födelsedag fest och inte  försökte filma in filmen. Regissören Chris Weits berättade för Chicago sun- Times att det är skillnad mellan att försöka skydda en copyright och anklaga en som inte menade att bryta video kopiering.


Kvinnan var nära på att få 3 års fängelse. Men fallet har lagts ner. Stackars henne. Bara i 3 minuter och kunde få 3 års fängelse.


 

Av Twiiliight - 11 december 2009 23:33

Heejheej alla, jag visst hem lite senare än tänkt, som sagt var jag på stan och sen var jag hos en kompis, guud vad kul vi hade. Efteråt kom min bror och hämtade mig. Jag var lite sugen på McDonalds så vi körde ditt, vilket var bara över gatan :) Så jag kom hem nyss. :)


Nu tänkte jag ta igen det som jag har missat :)


Remember me med Robert Pattinson och Emilie De Ravin, har sina datum sätta för premiär över hela världen. Här är några av datumen över vissa länder som Remember Me Kommer ha premiär!

Så flickor & pojkar, den 26:e Mars kommer Remember me på biograferna. åHH Jag vill se Robert Pattinson :)


Argentina – April 8
Australien – Mars 11
Belgien– Mars 11
Brazilien – Mars 26
Frankrike - April 7
Nederländerna – Mars 11
Norge – April 9
Switzerland – April 7
Södra Afrika – Mars 19
Sverige – Mars 26
UK – April 2
USA – Mars 12


 

Av Twiiliight - 11 december 2009 16:10

Heej alla, nu så ska jag iväg till stan i en liten stund sen så ska jag till min bästa kompis som precis har kommt hem från Turkiet..guud vad jag har saknat henne <3


Så när jag kommer hem, blir det fler inlägg , så ni alla få ha det bra så länge ktam Twiiliight   

Av Twiiliight - 11 december 2009 15:57

PopsugarRush delar med sig om vad dom tycker om de topp 10 stories av 2009. New Moon toppar som nummer 1. Inte så överraskande eller hur? :D

Bara ett steg närmare till att New Moon konkar hela världen.




Av Twiiliight - 11 december 2009 15:54

Tidigare i veckan sågs den snygga före detta skurken (James) Cam Gigandet

med en ny snygg bild - en mustang.

Den är lika snygg som föraren själv :)


Cam we love you ändå om du försökte döda Bella :)


   

Av Twiiliight - 11 december 2009 15:52

Här är klocktornet i Volterra där Edward (Robert Pattinson)

ska avslöja sig framför människors ögon.

Är det inte fint? :)

Väldig vacker är den.


 

Av Twiiliight - 11 december 2009 15:42

Jag har redan lagt in en intervju med Bryce Dalla Howard (aka den nya Victoria). Men nu har jag en ny intervju, fast på ett videoklipp.  :)


ENJOY :)


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards