Twiiliight

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Twiiliight - 2 december 2009 22:39

Heej alla, nu är det dax för mig att lägga mig. Så jag hoppas att alla har haft det bra idag, det har jag :) Och jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg.


Sov gott alla, och aktar er för varulvarna :)

Av Twiiliight - 2 december 2009 21:57

Den vackra Ashley Greene (aka Alice Cullen) var på Ellen DeGeneres idag för att promota New Moon. Hon pratade också om sitt omslag för Maxim och fans och till och med giftemål.


Ellen, är bara att dö för. När jag är sjuk, det första jag gör är att titta på hennes shower. Älskar Ellen!


Av Twiiliight - 2 december 2009 20:50

Den snygga Alex Meraz som spelar den tuffa Paul i New Moon,

har helt nya bilder. Och dom är snygga,

man får se en helt ny sida av honom.

Och alla älskar Paul..oj jag menar Alex :D


P.s Alex smile, kan man inte få nog av :)


                    

Av Twiiliight - 2 december 2009 20:43

På fredag den 4/12 kommer en hemlig gäst till The Voice. Och denna hemliga gästen är en från Twilight :D

Så kolla ungefär 07.25 på kanal 5 på fredag.


Jag har inte listat ut vem det är än, men jag har mina anningar.


Vem tror ni är den hemliga gästen?


 

Av Twiiliight - 2 december 2009 19:30

Igår så la jag in en video på Michael Sheen som spelar Aro. Michael var på The Bonnie Hunt Show, och så skrev jag att Kellan Lutz kommer vara med på shown då idag. Och nu har jag klippet.


För det första vill jag säga, Wow..vilken entre!

För det andra, Kellan är het.

För det tredje, så gullig Kellan är. Jag menar han ska adoptera 2 hundar till, som var utan för hans hem, och var hemlös. Två chihuahuor. En som heter Trevor, och den andra heter Kevin. Kellan tänkte ta med sig Kevin till showen men Kevin har en dödlig sjukdom, men tack och lov så mår han bättre :)


Man måste bara älska Kellan   


Av Twiiliight - 2 december 2009 17:30

Jag har lagt upp massvis med bilder på Robert Pattinson från sin Vanity Fair photoshoot. Men nu kommer del 5, med ca två nya bilder. Men om ni vill se flera bilder kan ni trycka på Robert Pattinsons Vanity Fair bilder


Jag kan inte förklara hur den första bilden ser ut, det finns inga ord. Men en bild ger mer än 1000 ord...!


   

Av Twiiliight - 2 december 2009 17:25

Producenten av Twilight saga Wyck Godfrey pratar om hur dom gjorde en av mina favorit scener i New Moon, nämnligen Bellas klipphoppning :) Så som han beskriver den kan den scenen inte varit enkel.


Stackars Kristen. Hon har själv sagt i en intervju att hon hatar vatten. Så det måste inte ha varit lätt.


I det andra klippet pratar han om att dom har tänkt att spela in Breaking Dawn men dom vet inte när eller om den ska vara i två delar.




Av Twiiliight - 2 december 2009 17:16

Heej alla, idag kommer det vara segt med inläggen p.g.a jag kommer plugga. Jag har prov i svenska imorgon, inte dagens höjdpunkt.


En sak som jag iallafall blev glad över var att det snöade hos mig idag, men bara i ca 5 minuter. Men det är alltid nått. Men om det snöar så menas det att det också var kallt. Jag frös häcken av mig. Tackk och lov för min fodrade jacka :D


Ha det bra kram Twiiliight   

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards