Twiiliight

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Twiiliight - 4 december 2009 23:45

Heejheej alla, nu ska jag visa ett klipp, som man kan säga att jag har gjort, och då menar jag lägga ansikten + klippte ut dom m.m, haha den är rolig.

Jag hade lite tråkigt, och kolla resultatet :D Jag var inne på Sendables.jibjab.com

Om ni vill göra en video, eller ett kort, :D

Det är ju snart jul, så varför inte ett....


Det Är snöbollskrig mellan vampyrerna & varulvarna.

I Vampyernas lag så är Edward&Emmett.

I varulvarnas lag så är Jacob,Sam&Paul med.


Let the game begin... :D


Try JibJab Sendables® eCards today!
Av Twiiliight - 4 december 2009 23:01

Neeej, Tove åkte ut. Nej, gud vad synd :/

Men hon kom 3:e och är jättebra, men jag tror inte att detta kommer bli sista gången vi ser Tove :)


Lycka till Erik&Calle


 

Av Twiiliight - 4 december 2009 22:47

 

Heejheej alla, nu tittar jag på idol, och nej, det ska ju vara Tove&Erik som ska vara i finalen, men nu står det mellan Tove&Erik.

Jag kan inte välja mellan dom två, båda är jättebra :)


Få se hur det går!!

Av Twiiliight - 4 december 2009 21:30

Heejheej, nu tänkte jag att vi kör en liten blandning med klipp och ljud.

På The Voice, finns det ett videoklipp, och på NRJ finns det kanske kanske ett klipp men det finns bilder, så det blir videoklipp från The Voice och bilder från NRJ på Edi Gathegi som spelar Laurent.

Han är i Sverige just nu :D


P.s, den sista bilden är på Knappen&Hakim&Edi.


  

 

 

Av Twiiliight - 4 december 2009 20:41

Heejheej alla, jag hoppas att ni inte missade den hemliga gästen från Twilight på Vakna upp med The Voice. Det gjorde inte jag iallafall :)


Imorse så vaknade jag halv sju. Klockan tio i sju satte jag igång tv, nästan helt klart att gå till skolan. När klockan var på 7.30 så kom den hemliga gästen...och det var.....Edi Gathegi :D Han hade en stor så kallad Sverige hatt/mössa. Haha, han såg så gullig ut i den :D

Dom pratade lite om New Moon, och rollerna, och kändiskapet. Edi är glad att han inte är Rob. Edi berättade också att hans favorit scen var ju så klart hans egen men också Volturi scenen. Han är en stort fan av Michael Sheen som spelar Aro.


Han är också ett stort fan av böckerna. :)


Edi är här i Sverige p.g.a en Sci-fi mässan som är ni ihelgen i Stockholm :)

Ni kan gå in på sidan för att läsa mer, det är bara att trycka här


Tyvärr så missade jag Edi på NRJ, för jag var i skolan :(

Hoppas nästa gång :)


Alla som kommer få se Edi, jag önskar att jag är er. Eftersom Laurent är en av mina favoriter. Men jag tror att Edward står högst på listan :D


   

Av Twiiliight - 4 december 2009 19:08

Några av dom andra twilight medlemmarna har just nu andra filmer på G, exempel Taylor Lautner med Valentine´s day, Kristen Stewart i The Runaways och Robert Pattinson i How To Be& Remember me, så kan det vara kul att se Kellan i nått annat :)


Är inte denna bilden fin?

 


Kellan Lutz har strävat bakom sin Twilight  berömelsen.

"Jag är fäst vid några action filmer just nu" säger Lutz, från Art of Progress festen vid den Audi Pavilion i måndags kväll. " Jag vill gärna jobba med Sylvester Stallone nån dag. Jag vill gärna spela Jason Bourne i Jason Bourne 7 eller spela Matt Damons bror".

Väll, han har deffinitivt fysiken för det.

Den 24 åriga North Dakota invånaren är bränner just nu upp scenen som en energisk vampyr Emmett Cullen i New Moon, den andra filmen av Twilight saga.

Med all den uppmärksamhet som filmen får - ligger den fortfarande på topp av box offices andra vecka - den före detta Abercrombie & Fitch modellen har klarat av att stanna nere på jorden och mjuk.

"Det är deffinitivt toppen att ha fans som alltid älskar en - det finns inte många hatare".

Av Twiiliight - 4 december 2009 18:42

En ny intervju med Anna Kendrick om hennes nya film "Up in the air",

som inte kommit ut än.


Anna berättar om sitt "I love you" SMS som hon fick.

Anna berättar också om att hon hatar att flyga -

och i denna filmen handlar det om...flyging,

men kärlek också :)




Av Twiiliight - 4 december 2009 18:35

5 saker som kommer göra Eclipse ännu

bättre än dom andra filmerna.



1. Amp up the Bella and Edward romance
2. Expand the secondary characters
3. Make the fight scenes more action-packed
4. Make the film more appealing to a non-”Twilight” audience
5. Have fun with it



 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards