Twiiliight

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Twiiliight - 3 december 2009 22:06

Heejheej alla, nej nu ska jag ta och läsa på NO. STORT läxförhör imorgon. 8:an är inte rolig alls. Men önska mig lycka till ;)

Hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg. Ha det bra alla, sov gott :)


Minne:

Twihards attackerar varulv-packen :D


Av Twiiliight - 3 december 2009 21:59

Heejheej, ett nytt klipp med Nikki Reed som var på Jimmy Kimmel Show igår kväll för att promota New Moon. Dom pratar om när Nikki var 14 var hon med och skrev filmen 13. Hon var med i filmen också. 

Dom pratar också om Grekland :)



Av Twiiliight - 3 december 2009 18:38

Heej alla, nu ska jag iväg ovh träna, i nån timme, inte alls lång tid idag, sen när jag kommer hem ska jag plugga till mitt stora läxförhör/prov i NO. Och idag hade jag svenska prov, det jag sådär, jag kunde det men om jag hade mera tid, har jag nog fixat det perfekt. Och jag hoppas,hoppas att jag inte har mer prov förren efter jullovet :)


Men vi ses när jag kommer hem från träningen, ha det bra så länge. Och ni får nöja er med inläggen som jag har så länge. Jag älskar de klippet med varulvarna, Nikki Reed&Kellan lutz :D


Ha det bra så länge kram Twiiliight :D

Av Twiiliight - 3 december 2009 18:22


I en helt ny intervju med Anna Kendrick,

som pratar om sin nya film "Up in the air" med George Clooney.

Och varför Twilight fans skulle lockas till denna film.


 

MTV: Varför är detta en film som skulle locka till dina "Twilight" fans?


Kendrick: Det är en film som lockas till alla. Det är en tidlöst historia. Det är en romantisk, men är också om människor som försöker hitta sig själv och vad dom vill ha i livet. Alla går igenom det. "Twilight" är mer som en saga, men historia är om riktiga människor. Och alla gillar det.


MTV: Som du nu går in till "adwards" säsong med mycket av allt, har du förberett något tal än?


Kendrick: Nej, jag har inte blivit nominerad för något, så jag behöver inte oroa mig för det.




Har inte Anna Kendrick blivit nomirerad för bästa supportande skådesperska?

Det är kanske dax att börja på talen, iallafall :)


Av Twiiliight - 3 december 2009 17:30

Heej heej alla. Jag skrev för ett par dagar sedan att när min omröstning hamnade på 200 röster så skulle jag byta. Och nu har jag bytat.


Vad tyckte du om New Moon?


Rösta så vet jag vad ni tycker =)


P.s Min förra omröstning var: Vem passar Bella med?

Edward eller Jacob.

Och mina damer och herrar, vinnaren är....EDWARD!


 

Av Twiiliight - 3 december 2009 17:01

Nytt klipp med Kellan Lutz (aka Emmett) på Jimmy Kimmel Live.


Kellan var där igår (onsdag då).

I det första klippet pratar dom om Twilight saga. Att Kellan blev igentligen erbjuden rollen som Edward men tackad nej.

Och i det andra klippet pratar Kellan om sina rumskompisar. Haha, det är ganska lustig hur han fick sina rumskompisar :)


Kellan, vi älskar dig   


Enjoy   



Av Twiiliight - 3 december 2009 16:49

Heejheej, jag har 4 nya bilder på Kristen Stewart från sin nya film "Welcome to the Rileys". Kristen spelar en 16 åring strippare.

Kristen Stewart är en fantastisk skådespelerska. Och hon har gjort detta länge. Och jag älskar Kristen.


P.s min favorit bild är en första :)

 

     

Av Twiiliight - 3 december 2009 16:29

Haha, ett nytt klipp från Jay Leno Show med The Werewolf pack.


Jag höll på att trilla ur stolen när jag såg detta klippet.


Varulvarna drar sig galenheter, och dom behöver ingen fullmåne till det   


Chaske Spencer (Sam), Alex Meraz (Paul), Bronson Pelletier (Jared) och Kiowa Gordon (Embry) var med i denna korta komedi klippet.


-Don´t ruin this moment for me!


EnJOY :)



Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards