Twiiliight

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Twiiliight - 12 december 2009 20:55

Jag har lagt in ett inlägg (under detta) om att Jackson Rathbone har designat egna skor. Nu har jag hittat andra skor på Punkyourchuchs.com  som är The Twilight saga: New Moon designa. Vad jag skulle göra för ett par såna skor :)


EdwardochBella skor

 


Peter Facinelli skor

   


Jacob skor




Volturi skor

   


New Moon skor


    

Av Twiiliight - 12 december 2009 20:25

Jackson Rathbone (aka Jasper Cullen) hade sina Converse "pimpade" av Punk Your Chucks.


Rathbone älskar musik, sjunga och producera. Han framträder i ett band som heter 100 Monkeys med rvå kompisar som han mötte i High School på Interlochen Arts Academy, Ben Graupner och Ben Johnson. Bandet har släppt två album 2009.

 
Vi har nyligen blivit hyrda att måla ett par av low top sneakers för Jackson Rathbone. För det mesta känner ni till han som Jasper i The Twilight Saga filmerna.
Han ÄLSKAR sina Chucks och vi var ganska ivriga att jobba med honom. Du kan se Jackosn använda sina nya chucks medan han turnera med sitt band 100 Monkeys. Jered och Ben G. av 100 Monkeys kommer också använda sina.
Efter att vara i Los Angeles för en kort tid, Rathbone blev castad i Disney 411, där han intervjua många kända som Hilary Duff, och systrana Aly&AJ.  Han hade också en gästroll i O.C och Close to Home. I 2008, spelade han Jasper i filmen Twilight, baserad av den bäst släljaren novelen av Stephenie Meyer. Rathbone kommer spela rollen Sokka i The Last Airbender, en 2010 film baserad av animerade serie. I 2009, spelade Rathbone Jeremy i S. Darko.

Jackson kommer att forsätta spela rollen Jasper Hale i New Moon and Eclipse och förhoppningsvis Breaking Dawn.




Av Twiiliight - 12 december 2009 20:20

Vem vill ha lite Bella,Edward,Jacob pepparkakor??

Dessa pepparkakorna var ju dom häftigaste pepparkakor som jag haf sett! :)


Vampyren Edward var ju bäst, men borde inte han vara blek.

Och jag älskar Jacob pepparkakan, fin med tatueringen :)

Och Bella...hon är aldra vackraste ,eller? :)


Detta få nog bli årets pepparkakor av mig, om jag inte hitta andra coola :)


 

Av Twiiliight - 12 december 2009 19:37

Heej alla, nej nu måste jag städa min garderob..tråkigt :)

Men jag kom nyss på en sak..Garderob slutar på Rob - min favorit kille :)


 

Av Twiiliight - 12 december 2009 18:35

Twilight saga Fanart.


Guud, vad bra bilder. Jag har hittat dessa bilderna och så fina dom är. Jag önskar att jag kan rita så bra. Kanske med lite träning :)


Bilder på Bella&Edward och Jacob


   

Av Twiiliight - 12 december 2009 18:18

Ett nytt klipp med Nikki Reed på Alexa Chung.

Hahah det hände en rolig sak med Kristen&Nikki. Hahah, lite pinsamt. Och så kommer John Mayer ut! En överraskning :)


Men det med Nikki&Kristen, dagens bästa! :)

Av Twiiliight - 12 december 2009 17:54

En ny still bild från new Moon på Bella och Jacob som sitter i Jacobs garage. :D


 

Av Twiiliight - 12 december 2009 17:18

Som lovat, ett klipp på Kellan Lutz som pratar med Popsugar.



PopSugar har nyligen pratat med Kellan Lutz (aka Emmett den heta Cullen) på Target To-Go Pop- Up affären. Kellan pratar om hans underbara välgöranhet som han gör. Vilket är både för djur och små barn. Han pratar också om hans ny adopterade hund Kevin som mår bättre :) Vad skönt att höra :)

Kellan pratar nått om en blött Emmett i Eclipse. :D A smile on my face. Och så klart om Breaking Dawn. Men fortfarande ingen ny information, bara att han hört att den ska delas upp i två, och Kellan pratar lite om vad han tycker om det :)


Träning kommer också på tal.


Kellan pratar också om Taylor Lautner på SNL som ska sändas i dag USA. hh vad man önskar att man bodde där.


Popsugar frågar vad Kellan tycker om att han och Rob hamnade på top 2 av 64 killar, när folket fick rösta. Vem tror ni hamnade på etta av Rob och Kellan?


Allt detta och lite till i ett enda klipp. Det verkar mycket men dom åtta minuterna går snabbt!!! :)


Kellan Lutz ------------- HEEEEEET!   


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards