Twiiliight

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Twiiliight - 1 april 2010 22:58

Heejheej alla :)


Nu ska jag säga god natt till bloggen. Men jag ska inte sova än.


Jag la ett litet April skämt innan idag, att Robert Pattinson skulle komma till Sverige, så var det några som trodde på det, så jag tog bort den. Förlåt till er, hoppas att ni inte blev sura! :)


Nu har jag och min mamma varit ute och tvättat bilden, och nu ska vi äta jordgubbar! Och jag ska titta färdigt på en film som jag tittar på.


Imorgon ska jag sova länge,


God natt alla. Ses imorgon :D

Av Twiiliight - 1 april 2010 19:57

Alex Meraz såg snygg ut på Clash of the Titans premiären igår (den 31:e Mars).

Alex var på premiären med den vackra fru.


Här är några SNYGGA bilder på Alex!


     


Av Twiiliight - 1 april 2010 16:12

Det verkar som att Charlie är tillbaka i USA...


Charlie Bewley (aka Demetri) var på Darker Side Of Green Climate Change Debate Skylight West i tisdag den 30:e Mars i New York.


Snygge Charlie! ;)

Har ni sett den andra bilden?


     

Av Twiiliight - 1 april 2010 16:04

Alex Meraz (aka Paul) blev fotograferad shoppa på Armani Exchange affären med sin fina fru, Kim, i Västra Hollywood i onsdags den 31:a Mars.


Naaw, så snäll, väntar på sin fru medan hon shoppar!


      

Av Twiiliight - 1 april 2010 15:55

Här är omslag för Eclipse böckerna.

Den första är Eclipse officiella poster, och den andra är på Bella med Edward i ögat!

Den med postern släppts den 18:e Maj och den med Edward släppts den 25:e Maj!


Wow, riktigt coolt :D


   

Av Twiiliight - 1 april 2010 15:50

 

Av Twiiliight - 1 april 2010 15:48

Charlie wasn’t exactly aware that Edward frequently stayed over. In fact, he would have a stroke if that fact were brought to his attention. But I didn’t feel too guilty for deceiving him It wasn’t as if we were up to anything he wouldn’t want me to be up to. Edward and his rules…

- Bella Swan

Av Twiiliight - 1 april 2010 15:43

Heejheej alla.


Idag är det 1:a April och det bertyder att första inlägget av dagen heter 1:a (månaden).

Och idag är det också skämtdagen. Denna dagen har jag inte blivit lurad :D


Denna dagen är ganska bra, för nu börjar mitt påsklov.


Vilken härlig dag asså!


Nu kommer lite inlägg!

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards