Twiiliight

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Twiiliight - 13 april 2010 22:57

Heejheej alla :)


Nu ska jag sova. Idag har det varit en bra dag :D Mycket sol med, och det gillar vi :D


Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg.

Vi ses imorgon alla


sov gott :D

Av Twiiliight - 13 april 2010 21:58

Kolla in dessa SNYGGA bilderna på Twilight snyggaste skurk Cam Gigandet (aka James)  i Mexiko med sin flickvän Dominique Geisendorff.

Cam ser väldig, väldig snygg i sina badbyxor :D


   

Av Twiiliight - 13 april 2010 17:35

Nikki Reed (aka Rosalie Hale) var på Simply Shakespeare benefit måndag kväll, den 12:e April. Nikki framträdde en Shakespeares Much Ado About Nothing med Tom Hanks, Rita Wilson, Keanu Reeves, Helen Hunt & Julia Robert. Nikki pratade med Access Hollywood innan eventen om Rosalies bakgrund i den uppkommande Eclipse och vara lite rädd att framträdda Shakespeare.


Nikki ser jättebra ut. Jag vill se henne framträdda?

Av Twiiliight - 13 april 2010 16:59

Hä är några videos på Taylor Lautner på Star Ambassador fiesta (festen) i Madrid.

Jag älskar hur fansen äntligen får träffa Taylor.

Jag vill också träffa Taylor.


Av Twiiliight - 13 april 2010 16:47

Här är en ny video från Clevver TV som jag hittade. De säger att Robert Pattinson har blivit frågad att bygga på med muskler för Breaking Dawn.

Jag har inga problem med det, att se flera muskler på den underbara glittrande kroppen. Men han får inte bli för biffig. Men flera muskler är okey, men inte för många :D


Av Twiiliight - 13 april 2010 16:40

Flera bilder på Kristen Stewart och Dakota Fanning i deras nya film The Runaways.

Den bilden med de två på sjukhuset, gör mig ledsen. Jag vill se filmen!!


       

Av Twiiliight - 13 april 2010 16:30

Innan visade jag er bilder och video på Alex Meraz från OP.

Här är två nya bilder.

Jag älskar den andra bilden!!!!!!!!! :D


   

Av Twiiliight - 13 april 2010 16:18

Reelz Channel presentanter ger oss en titt på vad några av casten gör medan vi väntar på Breaking Dawn.

Också åldergränsen för Breaking Dawn har haft en STOR diskusstion länge nu. Några arga Twiligters har nu skapat en namninsamling för att få upp åldergränsen för över 13 till under 17 med en föräldrer eller äldre person över 17.




Vad tycker ni? Ska det vara över 13 eller under 17?!


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards