Twiiliight

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Twiiliight - 23 april 2010 22:56

Heejheej alla.


Idag har jag varit hemma, bara tittat på film, och försöka sova sjukheten bort. Det är bättre än igår, men jag är fortfarande sjuk.


Jag har faktisk städat mitt rum och min garderob, så jag är ändå nöjd om det.


Men nu ska jag säga god natt till bloggen.


MISSA INTE ECLIPSE TRAILERN OCH 70 STILLBILDER FRÅN TRAILERN :D


Sov gott!

Av Twiiliight - 23 april 2010 19:54

Här är 70 stillbilder från Eclipse trailer, både i HQ och Oprah Winfrey show!!

ÅHHHHHHHH ÄLSKA DEM!!!


Enjoy! =)


                                                                                                                                           

Av Twiiliight - 23 april 2010 19:15

Jag har ju lagt upp en ny Eclipse trailer i HQ! Här är en video när Eclipse trailern visas på Oprah Winfrey Show och Dakota Fanning är med i den!! :D


Åhh, jag älskar trailern!!! :D



Av Twiiliight - 23 april 2010 18:40

Här är vad vi alla har väntat på - EN NY ECLIPSE TRAILER I HQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Denna trailern visade de på Oprah idag.

Vad tycker ni?!!!!!! :D

Jag är sååå glad - jag älskar trailern. Vi fick se den nyfödda armen, VARGARNA!!! Bellas förlovningsring!!!! :D

Av Twiiliight - 23 april 2010 13:39

Robert Pattinson sågs igår kväll på hans syster Lizzy Pattinsons show i London. Ett lyckligt fan som var där hade en chans att ta sin bild med Rob! Lyckos!!


Detta är vad hennes kompis hade att säga:

My friend, who is Brazilian, went to Lizzy Pattinson show today in London, and she met Rob there.


 

Av Twiiliight - 23 april 2010 13:36

Ny/gamla bilder på Eclipse människan Anna Kendrick (aka Jessica) från hennes 2009 film The Mark Pease Project.

Jag har aldrig hört talas om denna filmen innan. Du kan se om detaljer om denna filmen på IMDB.com!


Flera bilder kan du se här!

 :D


   

Av Twiiliight - 23 april 2010 13:33

Jag har visat er innan bilder på Eclipse sötaste vampyr Ashley Greene (aka Alice Cullen) här och här! Men nu har jag flera bilder från photoshooten.

Jag älskar bilderna, Ashley är sååååå sööt, sooom allllllltid :D



 


Av Twiiliight - 23 april 2010 13:28

Kommer på #4 är Twilight Saga stjärnan

Taylor Lautner.

Taylor är rankad i topp fem av 50  

sexigaste singel enligt OK Magazine!


Själv så tycker jag att han ska avar på #1 !!!!!!! :D


Go Team Taylor! :D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards