Twiiliight

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Twiiliight - 5 april 2010 23:41

Heejheej alla :)


Nu ska jag säga godnatt till bloggen.

Idag har det faktisk varit bra på bloggen.

Igår kunde jag bara blogga lite eftersom jag var borta, jag var med familjen och firade påsk. Det var trevligt :)


Denna veckan har jag lov och det är skönt :)


Sov gott alla, vi ses imorgon!:D


Av Twiiliight - 5 april 2010 23:11

Här är några fantastiskanya stillbilder på Dakota Fanning i The Runaways! Wow, hon ser bra ut!

:D

   

Av Twiiliight - 5 april 2010 18:47

Innan idag skrev jag att Taylor Lautner var på en Påsk söndag Lakers match igår. Här är några bilder på Taylor tittade på San Antonio Spurs vs. the Los Angeles Lakers match och satt precis bakom...Lakers tjejerna.


Taylor verkade ha det bra!


Sitter du bra Taylor? (sista bilden)


     


Av Twiiliight - 5 april 2010 17:58

Här är en ny Saturday Night Live promo bild med Taylor Lautner när han var värd för SNL i December 2009.

Ni kan se video klipp  här  & bilder här!


Hellllo Mr. Taylor!


 

Av Twiiliight - 5 april 2010 17:17

Här är en intervju med Jodelle Ferland (aka Bree tanner) som var på Vancouver TalkShow Urban Rush förra veckan för att prata om Stephenie Meyers uppkommande novell The Short Second Life of Bree Tanner.


Av Twiiliight - 5 april 2010 13:47

Nikki Reed blev nyligen intervjuad på theYotom Solomon fashion event av Young Hollywood.

Nikki pratar om hennes mode smak och också om Eclipse!


Av Twiiliight - 5 april 2010 13:29

Dem killarna på TMZ börjar bli mig arg! Kiowa Gordon blev filmad av papparazzin efter sin nya hårklippning där papparazzin skämtade om hans nya hår style och sen filmade honom när en okänd tjej frågade om hans nummer och när han sa nej sa hon till honom att göra slut med sin tjej!


Hallå vad är det...det kan jag svara på, det kallas svartsjukan!


Först det med Kristen Stewart och nu detta!


Av Twiiliight - 5 april 2010 13:18

Julia Jones aka Leah Clearwater i den uppkommande Twilight Saga:Eclipse pratar med Clevver TV på ‘Shift The Power People To The People’ PSA i Mars.

Hon pratr hur Chaske Spencer fick henne vara med i PSA och berättar detaljer om att vara den enda tjejen i varg packten i Eclipse.


Jag längtar så mycket till Eclipse.


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards