Twiiliight

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Twiiliight - 19 april 2010 23:08

Heejheej alla.


Nu ska jag sova.

Idag har det bara varit plugg, plugg,plugg. Men så är det i skolan!!


Idag firar jag 7 månader på bloggen. :D

Tack till alla!


Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg. Sov gott alla!

Av Twiiliight - 19 april 2010 23:03

Alex Meraz tweetade tidiagre idag att han hade lämnat sitt hjärta i Austrailen och nu har han sina händer på RR-]D2 bröstvårtor! ..ja, ni kanske fattar om ni tittar på bilden! :P


Han verkar ha det bästa i Austrailen :D


Denna bilden påminner mig lite om Sci-fi mässan som jag och min bästa vän var på i Malmö, när vi träffade Charlie Bewlye! :D


   

Av Twiiliight - 19 april 2010 21:48

Kiowa Gordon (aka Embry Call) var med på denna

månandens Seventeen magazine. Kiowa svarade på 17 frågor från Seventeen om hans första kyss och ut his first kiss and crushes.

Hur gammal var du när du fick din första kyss?
Jag tror att jag var 3 när en vän till familjen kom över till vårt hus i Virginia med deras barn, den äldsta kom till mig och kysste mig.
Vem är din kändis kärlek?
Ingen. Jag är kär i min flickvän.
Vilken tjej fashion trend förvirra dig mest?
De verkligen korta klänningar. Det är inte fint.
Vilken tjejfilm älskar du i hemlighet?
Valentine’s Day.
Vad är din TV skyldig nöje?
The Venture Bros.
Vem skulle få spela dig i en film version av ditt liv?
Jag är för ung att ha en film som är om mitt liv. Det har precis börjat.
Vad är ditt drömjobb?

Skådespelare och rockstjärna!
Om du kunde byta plats med vem som helst i världen för en dag, vem skulle det vara?
Jag skulle vilja leva för en dag som en myra och hoppas på att inte bli krossad.
Vem är du närmast med i din familj?
Jag är närmast med mina syskon och min pappa och min mamma.
Vilken är din favorit webbsida?
Kiowa Gordon Online.
Vilken snabbmat kan du leva utan?
Jag kan leva utan snabbmat.
Vad är din värsta vana?
Förhalning.
Vilken är den senaste låt du lyssnade på, på din iPod?
"Paris in Flames" av Thursday.
Vad var de senaste du köpte?
Bensin.
Vad drömde du om igår?
  Jag drömmde om min flickvän och jag sprang genom en labyrint för att försöka hitta våra vänner.
Hur mycket pengar har du i din plånbok just nu?

110 dollar och lite kort, minus charpi.


Du kan läsa resten av artiklen här!

Av Twiiliight - 19 april 2010 21:04

Enligt Flix66.com Robert Pattinsons film Remember Me kommer inkludera   kommentar..med Robert Pattinson!!!!


Det var synd att vi inte fick se Taylor, Robert eller Kristen kommentarer på New Moon DVD/Blueray, men vi får iallafall se Rob på Remember me DVD/Blueray.

Av Twiiliight - 19 april 2010 19:32

Enligt amazon.com kommer Eclipse-soundtracket släppas den 8 juni.  

22 dagar innan filmen kommer ut på bio! :D

Jag hoppas att vi snart kommer få mera info im vilka artister och låtar som kommer vara med på soundtracket, New Moon hade ju ganska bra! :D


Och det sägs att Muse kommer vara med....JAG HOPPAS!!! :D


Av Twiiliight - 19 april 2010 19:16


Tribeca Film Festival kommer starta snart och New Yorkers börja göra sig redo för deras stad årliga firandet för filmer


MTV säger:

Today I’m here to showcase “Meskada,” a thriller from writer/director Josh Sternfeld starring Nick Stahl, Rachel Nichols and “Twilight” star Kellan Lutz. The story follows a small-town detective investigating the death of a young child, killed during a home robbery. Not that you get a sense of that here; what you do get a sense of is Lutz, shirtless. Enjoy, ladies.

Av Twiiliight - 19 april 2010 19:07

Clevver TV skriver att statusen av Breaking Dawn på IMDB Pro har ändrats - nu är den In Production, vilket börjar filma i November 2010! Bill Condon är också listad som regissören på IMDB.com for Breaking Dawn!


Kom igen nu....bara berätta vem som är den officiella regissören!!!!


Av Twiiliight - 19 april 2010 18:59

Här är absolut fantastiska scanbilder på Eclipse vampyren Peter Facinelli (aka Dr.Carlisle Cullen) från LA Direct magazine.


Helllo Dr! :D


       

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards