Twiiliight

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Twiiliight - 27 april 2010 22:35

Heejheej alla.


Jag ska nu säga godnatt till bloggen.

Jag har tränat och sen efter träingen skulle jag såklart blogga men jag kunde inte komma in på bloggen. Så jag har inte kunnat så mycket efter träningen.


Idag har jag haft utvecklingsamtal och det fick jättebra! Efteråt gick jag och min mamma på stan och jag har hittat en avslutningsklänning. Jag älskar den! :D


Hoppas att alla har haft det bra! Godnatt alla.

Sov gott! :D

Av Twiiliight - 27 april 2010 22:29

Catalina Sandino Moreno (aka Maria) var på Mother and Child premiär efter fest i New York City den 26:e April.


Jag vill verkligen se Jaspers historia om Maria i Eclipse...! :D


 

Av Twiiliight - 27 april 2010 22:25

Elle.com pratade med The Runaways cast Kristen Stewart, Dakota Fanning, Michael Shannon, regissören Floria Sigismondi och Cherrie Currie.

Den är en riktig bra intervju, rolig!


Love you, man!


Av Twiiliight - 27 april 2010 21:23

De på Hollywood Crush @ MTV delar med sig en bild på de nyfödda armen!

Och vår snygging Riley (aka Xavier Samuel) i mitten!! :D


 

Av Twiiliight - 27 april 2010 17:09

Här är Reelz Channels senaste Twilight Tidbit där de pratar om Stephenie Meyers The Host rykte att Ian Somerhalder ska vara med, fan spoofs om Eclipse trailer och Eclipse castens andra projekt!

Wow Ian Somerhalder.......han spelar Damon i Vampire Diaries!


Av Twiiliight - 27 april 2010 17:05

jag har visat er bilder på Ashley Greene som var på omslaget av korea Nylon Magazine Young Hollywood nummer med Vanessa Hudgens & Portia Doubleday som kommer i Maj.

Här är på videon av Ashleys photoshoot!


Av Twiiliight - 27 april 2010 17:01

Här är Eclipse glass som säljs i Italien.

Jag undrar hur den smakar!! Hoppas att det kommer Eclipse glass i Sverige! Vem vill ha lite Edward, Bella &Jacob glass?

Och postern..jag hoppas att den postern kommer i promo bild eftersom den var bra!! :D

Den andra bilden är glasspapret!


   

Av Twiiliight - 27 april 2010 16:55

 

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards