Twiiliight

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Twiiliight - 11 april 2010 22:22

Heejheej alla :D


Nu ska jag säga god natt till bloggen. Idag har det varit en härlig söndag, fint väder ute. Jag har bakat idag med, så det kommer bli gott att äta nu.

Imorgon börjar skolan igen för min del. Jag har haft ett fantastisk påsk lov.

Men jag får lägga mig tidigare än vad jag har gjort under lovet.


Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlädd, vi ses imorgon alla.


Sov gott!

Av Twiiliight - 11 april 2010 21:11

Billy Burke har sagt på sin Twitter sida att hans officiella sida kommer snart bli färdig. Och nu har den det. Jag var inne på den och den är fantastisk. Och om du skriver ditt namn och hotmail får du en gratis singel från hans album som snart kommer ut. Så inom ett par dagar kan jag ladda ner den :D

Här kan du trycka för att komma in på hans hemsida.!


 


Av Twiiliight - 11 april 2010 20:45

Här sägs vara en video på Kristen Stewart vara i Budapest med Robert Pattinson.

Så vad tror ni att det är hon? Om det är hon i Budapest, få vi väl vänta på bilderna!


Av Twiiliight - 11 april 2010 16:47

Här är en ny bild på Dakota Fanning (aka Jane) från hennes uppkommande film The Runaways där hon spelar Cherie Currie.


Wow, vilken fantastisk bild!


 

Av Twiiliight - 11 april 2010 14:49

Kristen Stewart (aka Bella) fyllde 20 år i fredags och MTV har satt ihop en video.

Så för att fira hennes födelsedag har MTV Hollywood Crush en artikel om Kristens utvecklad style.


Jag älskar hennes kläder!! Bilder kan du se här!




Av Twiiliight - 11 april 2010 14:32

Här är en intervju med Kristen Stewart (aka Bella) och Dakota Fanning (aka Jane). Intervjun handlar om deras film The Runaways där Kristen spelar Joan Jett och Dakota spelar Cherie Currie.


De pratade om kläder,The Runaways låtar och mycket mer.

Jag älskar denna intervjun. De skrattade och hade kul :D


Kristen Stewart and Dakota Fanning THE RUNAWAYS Video Interview from ColliderVideos on Vimeo.

Av Twiiliight - 11 april 2010 14:10

Chaske Spencer (aka Sam), Bryce Dallas Howard (aka Victoria II/Eclipse) & Bronson Pelletier (aka Jared) var på Twilight Saga New Moon Fan Event i Berlin, Tyskland i lördags (igår) den 10:e April.


Någon som har lust att följa med mig till Tyskland? :D


     

Av Twiiliight - 11 april 2010 13:35

Här är två Eclipse affischer. Den första är från UK och den andra tog jag när jag tittade på bio (Alice In Wonderland) för ett par vecko sedan i SF.


Vad tycker ni? Nu är det bara 78 dagar kvar!!!


   

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards