Twiiliight

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Twiiliight - 26 april 2010 22:23

Heejheej alla.


Nu har jag suttit i några timmar och skrivit en svenska uppsats - en film analys.

Eftersom jag var sjuk förra veckan så missade jag några svenska lektioner där vi skriver då, och denna uppsatsen ska vara inlämnad på torsdag så jag var tvungen att ta igen de genom att skriva hemma. Men nu är jag på rätt väg! :D


Jag hoppas att alla har haft en bättre dag än mig.


Missa inte:

  • Bellas förlovningsring.
  • Nya officiella Bree Tanner poster
  • De två Eclipse trailerna i en.
  • Musiken från trailerna
  • M.m

Sov gott alla!

Av Twiiliight - 26 april 2010 18:01

De på Eclipsemovie.org har spottat Bella Swans armband, på några av stillbilderna från Eclipse trailern!

Jacob gav Bella de armbandet som en avslutningspresent.


Jag har det armbandet, inte det riktiga men en "kopia"! Den är såå fin! Jag undrar hur den scenen kommer vara!


    

Av Twiiliight - 26 april 2010 17:43

Jag har hittat en bild som ska vara den officiella bilden på vampyren Bree Tanner!

Jag tycker väldigt mycket om bilden. Jag tror att Jodelle Ferland kommer spela en utmärk Bree.

Och snart kommer vi se Bree i Eclipse, och snart kommer vi få läsa hennes novell!


 

Av Twiiliight - 26 april 2010 16:57


Här är första glimsen av den mest underbaraste förlovningsring - Bella Swans förlovingsring från Edward Cullen!


Ringen som Stephenie Meyer beskriver i Eclipse som -

“Nestled into the black satin, Elizabeth Masen’s ring sparkled in the dim light. The face was a long oval, set with slanting rows of glittering round stones. The band was gold — delicate and narrow. The gold made a fragile web around the diamonds.”


WOW - helt underbar. Jag skulle inte ha något emot att ha den ringen!!


    

Av Twiiliight - 26 april 2010 16:19

Här är låten som var med i den ny släppta (och sista) Eclipse trailer.

Den heter Two Steps From Hell, av Underworld!

Jag tycker att den passar trailen perfekt!!


Av Twiiliight - 26 april 2010 15:57

En väldig talangfull YouTube användare har lagt ihop både Eclipse trailerna tillsammans och gjort den som en!!


Freaking awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Riktig bra är den gjord. Wow, jag tycker att Summit skulle ha släppt ut trailern så istället. Riktig bra!!!


Av Twiiliight - 26 april 2010 15:46

Här är nya bilder på vår alla favorit vampyr Jackson Rathbone (aka Jasper Hale) med hans band 100 Monkeys, i Dallas, Texas den 23:e April!


Jag vill se han spela LIVE!


         

Av Twiiliight - 26 april 2010 15:40

Här är stillbilder på Seth-vargen som var med i den senaste trailern. Du kan se på en av stillbilderna Seth attackerar Riley!

Längtar så mycket!!!!!!!!!!


       


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards