Twiiliight

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Twiiliight - 2 april 2010 22:15

Heejheej alla :D


Jag hoppas att alla är nöjda med dagens inlägg. Lite Edward choklad!

Om ni tittar lite längre ner så hittar ni bilder om Choklad Edward.


Men nu tror jag att jag ska säga god natt till bloggen. Själv ska jag titta på en film, med familjen och äta glass.


Hoppas att ni tittar in imorgon me för flera nya nyheter av Twilight :D


SOV GOTT :D


Av Twiiliight - 2 april 2010 17:04

I en nyligen intervju med Eclipse vampyren Jackson Rathbone(aka Jasper Hale),

han blev frågad av MTV om sin karaktär från The Last Airbender (Sokka) om han skulle vilja vinna en fight med hans Twilight saga karaktär Jasper.  


Men, när blev pressad att erkänna vem är tuffare, Sokka eller Jasper, Rathbone nekade att även tänka på det - men han erkännde sig pressad att välja en favorit.


"Det är faktisk roligt, för mina vänner pratade om det igår kväll" sa han. "Nu när jag har de action figurerna, de Jasper action figurerna, och de kommer ut med Sokka action figurer för "Airbender" , de säger att det ska köpa båda och slåss med de".


"Vem kommer vinna? Jag vet inte" säger han. " Jag vill typ vara uteanför de. Jag är inte riktigt en vadslagsman...jag är Schweiz."


Det är bra Jackson!

Av Twiiliight - 2 april 2010 14:37

Folket hos LoveFilm har bestämmt sig att göra en choklad version av Robert Pattinson som Edward Cullen från The Twilight saga.


Här är några scenbilder, och här kan ni trycka för att kolla på en snabbfilm om hur de gjorde choklad Edward.


Hon är ganska talangful, och det måste ha tagit lång tid.

Tror ni att de gjorde "Edward" stolt?


Jag skulle inte ha nått emot att ha en choklad Edward!!


       

Av Twiiliight - 2 april 2010 13:09

Kiowa Gordon får sitt hår färdigt på Savvy The Beauty Apothecary i Beverly Hills.

Frisören Paul Isaac dixar Kiowas hår, tvätta sen föna det rakt och sen style det. När han var färdig, posade Kiowa för en fotograf.


         

Av Twiiliight - 2 april 2010 12:55

Här är jättefina fan art på Bella, Edward&Jacob.

Wow, riktigt bra gjorda är dem!:D


Älskar den när Edward & Bella skrattar.


     

Av Twiiliight - 2 april 2010 12:52

Här är en fantastisk fanmade Eclipse poster!!

Den är riktig bra gjord :D


 

Av Twiiliight - 2 april 2010 12:42

Gil Birmingham  var på Texas Indian Market i veckan.

Du kan se flera bilder från eventen på hans Facebook sida.


 

Av Twiiliight - 2 april 2010 12:36

Här är några bilder på Robert Pattinson på inspelningsplatsen av Bel Ami i Budapest, i torsdags den 1:a April.


Är det bara jag eller så blir hans hatt längre och längre :D



               

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards