Twiiliight

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Twiiliight - 12 april 2010 22:59

Heejheej alla :)


Nu ska jag sova. En skoldag imorgon. Idag har det varit en bra dag. Det var kul att träffa kompisarna igen. Och det var en bra dag på bloggen med :)


Missa inte bilderna med Kristen Stewart och Robert Pattinson lämnar Budapest tillsammans ;)


Vi ses imorgon alla. Godnatt.

Av Twiiliight - 12 april 2010 21:22

Här är en ny Remember Me stillbild på Robert Pattinson.

PLUS  två videos på att göra Remember Me (Net 5). Bra video.

Det är en ny scen i denna videon från Remember Me. SPOILERS så du vet!!!


ÄLSKAR DENNA BILDEN.!!!!!!!!!!!!


 

Av Twiiliight - 12 april 2010 21:15

Eclipse regissören David Slade delade nyligen med sig till sina följande (på Twitter) information om den nyaste Eclipse Trailer (som inte är släppt än)


För er som letar efter trailern, så är den borta. Han deleted den.

Jag vill se den! :D


 

Av Twiiliight - 12 april 2010 21:12

Nya bilder på Eclipse snyggaste varg Taylor Lautner (aka Jacob "Jag har 30 abs" Black) in out ut i Madrid.


Nu är jag på Team Jacob...han passa verkligen i en kostym!!!!!!


Flera bilder kan du se här!



   

Av Twiiliight - 12 april 2010 21:05

Jag har visat er Amrikansk, rysk och fransk Eclipse poster men nu har jag två tyska poster.

Det ser ut som att Eclipse inte kommer släppas i Tyskland förrän Juli 2010.


    

Av Twiiliight - 12 april 2010 21:02

Taylor Lautner är just nu i Madrid, Spanien för att fortsätta med hans Orange och LG Ambassador.


Taylor i skinnjacka!! :D


     

Av Twiiliight - 12 april 2010 19:41

Här är nya bilder på Eclipse Vampyren Ashley Greene (aka Alice Cullen) från förra veckan som var ut och in med en kompis.


Vet ni vad jag har lust att göra? Åka till USA, bryta mig in i Ashleys hus och sno den cardigan!!

Den är såå snygg! I want!! :D


   

Av Twiiliight - 12 april 2010 17:27

Igår la jag upp en video på Kristen Stewart i Budapest, eller det såg ut som henne. Och så skrev jag om det är hon, får vi vänta på bilderna. Och nu har vi bilder på Robert Pattinson och Kristen Stewart lämna Budapest igår kväll (söndag den 11:e April)


Nyskrivet: Kristen sa att hon var tvungen att flyga till Bidapest för att fira sin födelsedag (9:e April) med Rob medan han var färdig filmad med Bel Ami.


Jag vet att man inte ska tro på allt som skvallertidningar säger, men vi har bilder.


Ni kan kommentera allt som ni tycker om detta!! :D


      

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards