Twiiliight

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Twiiliight - 14 april 2010 23:13

Heejheej alla.


Nu ska jag sova. Vilken dag, vilka Eclipse nyheter :D


Vi ses imorgon, sov gott alla!

Av Twiiliight - 14 april 2010 22:31

Innan idag skrev jag att det kommer finnas vissa scener i Eclipse som ska filmas om. Det sägs också att Eclipse regissör kommer inte filma om dem utan kanske Catherine Hardwicke (Twilight) eller Chris Weitz (New Moon) kommer göra det istället.


Här är CHs videon på de nya filmade scenerna i Eclipse-



Haha, nej jag skoja med videon. Men det är sant att det finns vissa scener som ska filmas om. Men den var en bra video. Jag satt och garvade ihjäl mig! hah :D

Av Twiiliight - 14 april 2010 21:21

Lainey Gossip,är en sajt med skvaller

(och sajtens info brukar ha rätt) skrev idag att några viktiga scener i Eclipse-filmen ska filmas om. Som det inte var nog, har Lainey Gossip rapporterat att även regissören som ska göra omtagningarna av scenerna kan vara Twilight regissör Chatherine Hardwicke eller Chris Weitz istället för Eclipse regissör David Slade! Det verkas som att Slade och Summit Entertainment har inte kommit överense hela tiden..


Egentligen behöver de 7 dagar, men på grund av Robert Pattinso hektiska schema var de tvungna att jobba omkring det. Det har blivit sagt att de ska jobba 18 timmar i 3 dagar.


Vad tycker ni? Tycker ni att Slade ska regissera eller Hardwicke eller Weitz?



Twilight Eclipse opens in June. But the film isn’t ready yet.

Multiple sources have confirmed to me that some key scenes need to be reshot including footage between “Bella” and “Edward” in the meadow and a few fight sequences. They’ve been waiting for weeks to confirm dates but have had to work around Robert Pattinson’s schedule. Originally they needed 7 days but now, due to his other commitments, it’s been proposed that they work for 3 days with the crew putting in 18 hours each day. This should happen in Vancouver in the next few weeks.


What’s more interesting is WHO would actually direct the reshoot. David Slade is the director for Eclipse. But I’m told that apparently David Slade’s relationship with Summit has been… not great. Creative differences. At one point things had supposedly deteriorated to the point that they were actually considering hiring someone else to reshoot in Vancouver. Some of the names tossed around? Chris Weitz and Catherine Hardwicke. Hardwicke is in Vancouver working on another new film to go in the summer. They’re looking at delaying that project and Hardwicke has been spotted undercover checking out studio and location space for the Eclipse reshoot.


Having said that, Slade and Summit are now communicating on better terms. And there is still a good possibility he could come back to Vancouver to complete his film. As of Monday, no final decision about a director had been made. Will keep you posted.

Av Twiiliight - 14 april 2010 20:53

   

Kellan Lutz (aka Emmett Cullen) är med i den uppkommande Interview Magazine.  Kellan pratade med Mark Jacobs om sina hundar, spring tröjlöss, jobba på en gård och agera.


Jag har översatt en del till er, men ni kan läsa hela här!


MARK JACOBS: Hej, Kellan? Var är du nu?


KELLAN LUTZ: Jag är på min baksida i L.A Hänger med mina två hundar


JACOBS: Vilka är dina hundar?


LUTZ: Kola är en fåraherde-Siberian husky mix som jag adopterade från Compton djurskjul. Kevin är den nyaste, mest sötaste medlemmen i vår familj. Han är en chihuahua. Jag hittade han på gatan när jag kom hem från en av mina resor.


JACOBS: Du spenderade på en mejery gård i Iowa medan du växte upp?


LUTZ: Iowa är var den stora gården är, där mina mor/far-föräldrar bodde. Efter mina föräldrar skilde sig, brukade vi besöka dem. Min mamma brukade skicka mig ut till svinstian, där vi hade dessa stora, stora grisar. Jag brukade stå där för 6 timmar och hålla en slang, vattna grisarna. De dök i lera och skaka av det, och jag brukade gå hem täckt i det. Jag älskade hela saken att bli blött och smutsig ich sen ta ett varmt bad.



Här är en riktig bra intervju + snygga bilder!!!


     

Av Twiiliight - 14 april 2010 18:29

E! har lagt ihop gamla exklusiva intervjuer med Kristen Stewart (aka Bella) i ett klipp.

Kristen ser så söt ut när hon var yngre.


Av Twiiliight - 14 april 2010 16:18

Här är fem nya Eclipse bilder :D


Det finns vissa som säger att de är stillbilder från Eclipse filmen, medan vissa säger att den är från Eclipse sneak peek från Wal-Mart New Moon DVD, och bara att vi inte har sett dem än.


Igentligen bryr jag mig inte, bara att vi ser dem!!


Älskar dem!! :D


Bilderna som vi ser är på Bree, Riley och Jacob, den bilden med Jacob och den med Riley är ganska lika, när de titta ner!


         

Av Twiiliight - 14 april 2010 15:49

Här är flera bilder på Eclipse snyggingen Kellan Lutz (aka Emmett Cullen) med hans så kallad filckvän AnnaLynne McCord. De är så söta tillsammans. :D


Flera bilder kan du se här!


       

Av Twiiliight - 14 april 2010 15:42

Här är nya bilder på Eclipse doktorn Peter Facinelli (aka Carlise Cullen) med sin vackra fru Jennie Garth in & ut i LA förrigår (den 12:e Mars) de besökte deras lokala sjukhus. Man måste hålla sig hälsosam. :D


De är såå söta, jag älskar dem!


Flera bilder kan du se här!


   

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards