Twiiliight

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Twiiliight - 6 april 2010 23:16

Heejheej alla.


Nu ska jag säga godnatt till bloggen :)

Idag har det varit en bra dag på bloggen igen. Det gör mig glad. Jag har översatt en del av en intervju med Twilight sagas manusförfattare Melissa Rosenberg och Breaking Dawn vara över 13 år.

Imorgon kommer jag nog sova länge eftersom jag är ledig! :)


Vi ses imorgon alla.


Sov gott!

Av Twiiliight - 6 april 2010 21:48

Allas favorit manusförfattare Melissa Rosenberg,

satt nere med Film.com för att prata om att vara en manus författare, hennes personliga liv och den sista avsnittet av Twilight saga:Breaking Dawn.


Jag har översatt den till er. Ni kan läsa hela här!

 


Laremy Legel: När jag pratade med dig om Twilight doppade du dina tår i fandom, och allt som handlade om det. Kollar du fan sidor nu?



Melissa Rosenberg: Jag håller mig borta från internet, för jag är känslig för kommentarer. Det kan vara 10 kommentarer av "Fantastisk jobb" och en "hon är hemsk" och det krossar mig. När du skriver slåss du ofta med demoner för att sitta ner och gör vad du ska göra. Om du lyssnar på rösten inne i ditt huvud, och plus till de inom ditt huvud kommer, du inte få nått gjort. Det är tillräcligt i split.

Jag gör, dock, framför en fan sida, där de flesta är snälla. Det är intressant att läsa deras kommentarer, för at det pratar om viktiga saker för de, vad saker verkligen registerar, vilka saker jag behöver samla. Så jag svarar på det.


LL: Du har skrivit för Dexter och Twilight saga för det mesta i fyra år nu. Hur håller du balansen i ditt peronliga liv? Eller är det bara om "Jobb som är lediga nu, jag kommer jobba så hårt som jag kan nu för att jag vet inte när en sådan chans kan komma igen?"



MR: Det är den andera. Det finns ingen liv balans. Jag har jobbat i många år och jag är medveten hur sällsynta sådana chanser är att ha även en av dessa projekt är lediga, mycket mindre. Det är en sällsynt chans. Du går inte bara ifrån en sådan chans så för du är för trött eller det är för mycket jobb. Jag var tvungen att ta tag i båda, och som tur har jag en väldig förståelse och väldig förståelse vänner.




LL: Har du läst Breaking Dawn. där saker stiger upp lite, går du fortfarande över 13?


MR:Åh ja, absolut. Det är din publik. I denna serien offrar du ingeting. Det finns några filmer som skulle inte ha spelat över  13, som The Hangover, detta är inte en av dem för mig. Igen, om du sammlar karaktärerna, känslorna, och den änsliga resan, är du OK.

Av Twiiliight - 6 april 2010 18:28

Här är några fantastiska nya bilder på Robert Pattinson på inspelningsplatsen av hans nya film Bel Ami i Budapest nyligen.

Älskar bilderna, jag kan inte få nog av bilderna!! :D


             

Av Twiiliight - 6 april 2010 18:23

Här är några fantastiska fan bilder på Jackson Rathbone med sitt band 100 Monkeys på Plaza Bowl i Richmond, VA i måndags kväll den  5:e April.


     

Av Twiiliight - 6 april 2010 18:02

Kellan Lutz (aka Emmet Cullen) var på Jimmy Kimmel Live i måndags kväll den 5:e April för att promota hans uppkommande film Nightmare On Elm Street.   Nightmare on Elm Street kommer till biograferna den 30:e April.


Jag älskar denna intervjun. Kellan är för härlig!! Jag visste inte att Kellan uppfann saker! :D

Jag tror att denna är Kellans bästa intervju så länge!


Av Twiiliight - 6 april 2010 17:25

Här är bilder på Kellan Lutz (aka Emmett Cullen)     i måndags den 5:e April

Kellan ser bra ut. Älskar hans leende!! :D


Av Twiiliight - 6 april 2010 17:13

Här är andra delen av videon av Star Ambassador med vinnaren i Paris med Taylor Lautner.


Taylor …."That was complicated." Haha, Det är kul att höra Taylor prata spanska.

En av tjejerna pratade spanska och en av tjejerna pratade franska.

Taylor verkade ha det kul iallafall :D


Här kan du se första delen!



Taylor in Paris, Part 2
Uploaded by ambassadeur-de-star. - Full seasons and entire episodes online.

Av Twiiliight - 6 april 2010 15:56

Här är en titt på New Moon UK DVD extra på  Q & A med Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner & regissören Chris Weitz som var på en fan event i London i November 2009 för att promota New Moon.


Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards