Twiiliight

Alla inlägg under februari 2010

Av Twiiliight - 24 februari 2010 14:17

Ny intervju med Kristen Stewart på rösa mattan på BAFTA Awards. Hon är så ödmjuk över det som har hänt de två senaste år. man kan se att hon är verkligen tacksam :D


Av Twiiliight - 24 februari 2010 14:13

Nya bilder på Eclipse vampyren Nikki Reed (aka Rosalie) på Bueberry Prorsum 2010 Womenswear Show i 3D, som var i Milk Studios igår (Tisdagen den 23:E Februrai) i LA.

Det var länge sen vi fick höra och se om Nikki. Skönt att ha henne tillbaka :D


   

Av Twiiliight - 24 februari 2010 13:55

Vad skulle du fråga om du hade chansen att prata med Robert Pattinson?

Moviefone har satt upp en sida där du kan skriva din fråga till Robert Pattinson, Emilie De Ravin, Pierce Brosnan och Chris Cooper, de från Remember Me.

Du har på dig till fredagen den 26:e Februari.

 


Allt du behöver göra är att gå in på Moviefone, skriva namn, och e-mejl adress och sen din fråga! :D

Jag har ställt en fråga, nu får vi bara hoppas på att den kommer med :D


Jag älskar Moviefone unscripted. Jag har visat några klipp innan. Med Twilight saga-gänget.

De svarar på några frågor som vi "fansen" har ställt, och ibland får de fråga varandra sina egna frågor.

Men denna gången blir det inte Twilight saga-gänget som kommer svara utan Remember Me :D



Om ni vill så kan ni som har ställt en fråga, skicka frågan till mig också :D



Av Twiiliight - 24 februari 2010 12:38

Robert Pattinson svarar på fan frågor om hans uppkommande film Remember Me i en video serie som heter "Ask Rob". Här är den 6:e videon utav serien och den handlar om New York.


Jag älskar verkligen dessa videona :D


Av Twiiliight - 24 februari 2010 12:36

 

Av Twiiliight - 24 februari 2010 12:35

Fascinated by the undeniable proof that I was stronger than the strongest vampire I’d ever known, I placed my hand, fingers spread wide, against the rock. Then I dug my fingers slowly into the stone, crushing rather than digging; the consistency reminded me of hard cheese. I ended up with a handful of gravel.

- Bella Cullen

Av Twiiliight - 24 februari 2010 00:08

Heejheej alla :D


Tack alla för en fantastisk dag!!

Idag hade jag över 200 unika besökare. Och det är det högsta jag har haft, och jag är super glad :D


Nu får jag säga godnatt, jag ska inte sova nu direkt men snart.

Den senaste timmen har jag tittat på Burberry Prorsum fashion show som Kristen Stewart var på idag :)

1) För att se om man ser henne, vilket man inte gör, men man ser miss mörka solglasögon Olsen.

2) För att jag vill bli en designare, och det är en av mina passione, utan för Twilight såklart :D


Men god natt alla. Och jag hoppas att alla tittar in påå bloggen imorgon med :D

Sov gott kram Twiiliight.

Av Twiiliight - 23 februari 2010 23:48

Kellan Lutz var på Nine Zero One premiären och bok festen igår kväll (Måndagen den 22:a Februari) i Västra Hollywood, CA.

Jag gissa på att detta är efter hans möbel shoppning. :D

Han ser SNYGG ut! :D


           

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards