Twiiliight

Alla inlägg under februari 2010

Av Twiiliight - 26 februari 2010 16:27

Dakota Fanning (aka Jane) spelar Cherie Currie i den uppkommande film The Runaways. Här är tre bilder från promo shooten av Dakota som Cherie i The Runaways.


   

Av Twiiliight - 26 februari 2010 11:46

   


Ha! Jag bettar på att du letade efter Rob&Kristen ovan på bilderna! Sån tur har vi inte. Bilderna är på Robs syster, Lizzy, som framträdde i förrigår (24:e Februari) på The Half Moon.

Det finns tweets som säger att Robert var där för att stötta sin syster, med Kristen!


      

För att veta, måste jag har bilder som bevis.

Av Twiiliight - 26 februari 2010 11:38

Rolling Stone har ett exklusivt foto från setten av The Runaways.



Dakota Fanning (som ledsångare vokalist Cheri Currie), Kristen Stewart (som gitarrist och vokalist Joan Jett), Alia Shawkat ( som en karaktär som är baserad dels på basist bassist Micki Steele), Scout Taylor-Compton (som gitarrist Lita Ford) och Stella Maeve (som trummerskan Sandy West).


Älska det! Titta på dem. WOW.

Längtar till filmen :D



   

Av Twiiliight - 26 februari 2010 11:32

Väl, väl, väl vad ser du? Kolla in dessa super söta bilderna på Twilight stjärnan Robert Pattinson som en tonårig! :D

Jag är inte säker på när dessa var tagna men dessa var i Bliss Magazine.

Så tjejer vad tycker ni om den yngre verisonen av Edward Cullen .. eller ska jag säga Edward Mansen? :D

 Robsessed har flera bilder så i kan titta på :D


 

   

Av Twiiliight - 26 februari 2010 11:17

 

Av Twiiliight - 26 februari 2010 11:15

Do I dazzel you?

- Edward Cullen

Av Twiiliight - 25 februari 2010 23:27

Heejheej alla :),


Tiden har sprungit iväg. Det är därför jag inte har bloggat från halv 5 till nu.

Men imorgon ska jag göra tid till bloggen. Jag har några bilder på Robert Pattinson när han var lite mindre :D


Men nu får jag säga god natt till bloggen. Hoppas att alla tittar in imorgon me :)


Nu ska jag och min bästa kompis lägga oss i sängen och tittar på Paranormal Activity, jag kommer dö inatt, men eftersom min bästa kompis fyller år om en halvtimme, så gör jag det för hennes skull :D


Missa inte den nya deleted scen från New Moon som är under nästa inlägg :D


Ha det bra alla :D

Av Twiiliight - 25 februari 2010 20:18

Heejheej alla :D


Just nu är jag hos min bästa kompis :)

Vi sitter här och har kul :D


Jag ska försöka blogga lite mot kvällen :)


Ha det så bra så länge :D


P.s tacck du anonyma för din jättefina kommentar :D Nu blev jag jätteglad.

Ni som vill läsa den kommentaren kan ni se på "om mig" kategorin. :D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards