Twiiliight

Alla inlägg under april 2010

Av Twiiliight - 25 april 2010 11:36

If this is how you’re going to react, I’ll freak out more often.

- Jacob Black

Av Twiiliight - 24 april 2010 22:59

Heejheej alla.


Jag hoppas att alla har haft en bra lördag, det har jag iallafall :D

Nu ska jag säga godnatt till bloggen.

Vi ses imorgon.

Sov gott!

Av Twiiliight - 24 april 2010 16:57

Här är den 3:e trailer för Jackso Rathbones nya film The Last Airbender. Som kommer till biograferna den 2:a Juli.


Och nu är det bekräftat att The Last Airbender kommer visas i 3D. Vilket är fantastisk, vem vill inte ha Jackson nästan röra dig ;) :D


Här är videon, och under är tre HQ stillbilder!


       

Av Twiiliight - 24 april 2010 16:05

Här är fantastiska GIFs från Eclipse trailern.

Flera kan ni se här!


     

Av Twiiliight - 24 april 2010 15:38

Här är den sista officiella Eclipse trailer som är släppt i HQ, IMAX erfaranhet.

Under videon kan du se 25 HQ stillbilder, och på Eclipsemovie.org kan du se alla 97 stillbilderna!


Här kan du se 70 stillbilder som jag la upp igår! :D


Jag undrar verkligen hur många gånger jag har sett på denna trailern!! :D

Bara 66 dagar kvar!


                                                 

Av Twiiliight - 24 april 2010 14:24

Här är bilder från den officiella Twilight Saga: Eclipse hemsida!


Här är bilder på 

Edward!  Bella!  Jacob! Alice! Esme!  Rosalie!  Jane!  Demitri! Alex!  Paul!  Sam! och  Quil!


Wow, Bella ser helt fantastisk ut...nej, alla ser FANTASTISKA UT!! :D


         

Av Twiiliight - 24 april 2010 14:12

Nikki Reed (aka Rosalie), Bryce Dallas Howard (aka Victoria II), & Julia Jones (aka Leah)!


Den sändes live 02.15 i svensk tid.

Jag hade bestämmt mig för att se på det live, och jag höll mig vaken, fram till halv två sen så somnade jag. Men jag hoppas att det kommer flera live chat med Twilight saga casten :D


Här har ni videon, och under har ni stillbilder!



Webcam chat at Ustream



                               

Av Twiiliight - 24 april 2010 14:08

OME, OMJ!!! Här är nya promo bilder på Edward Cullen, Bella Swan, och Jacob Back!!


Åhhh, de är så bra!!!!

Jag älskar Bella poster...vilken tycker ni om?! :D


     

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards