Twiiliight

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Twiiliight - 3 januari 2010 18:17


Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner, ocksá känd som The Twilight Trio, kom pá #2 i   Visst är dom fantastiska. Vilket bra ár dom har haft.


Jag älskar när Rob svarade pá "dejtar en äldre kvinna" frágan...

"I’m open to pretty much anything."

Av Twiiliight - 3 januari 2010 18:05

En fanmade tatuering.


  ............

Jo sá klart, vampire!!!! :D


    

Av Twiiliight - 3 januari 2010 17:40

Heejheej alla.


Varje mánad brukar jag alltid ha första inlägget döpt som 1:a (mánad).

Men tyvärr hae jag inte gjort det nu, eftersom jag inte har kunnat komma in pá en data. Sá första inlägget av denna mánaden fár heta 3:e Januari :)


Jag vill bara säga att jag har det bästa här i Spanien. Bara 5 dagar kvar sen áker jag hem till kylan. Jag hörde att det var -13 grader. Usch, jag längtar inte hem. Jag har minst 15-20 grader som kallt. Det finns vissa dagar som det regnar sá att gatorna blir översvämmade, men det är inte kallt dá. Det finns vissa dagar som det är lite soligt, och lite molningt och bláser men det är varma vindar. Och sá finns det dagar som det är 25-30 gradersol väder:)


Pá nyár var det fantastisk, jag hoppas att alla har haft lika trevligt som jag :)

Jag firade hos min pappas resturang, sen pá en bar som vi känner ägarna, jättetrevliga är dom. Och sen ákte vi (jag och min familj) till nágra norska vänner. Och jag kom hem efter 6 pá morgonen. Jag var ganska trött kan jag säga.


Dagarna här i spanien försvinner. Man tappar räkningen. Igár trodde jag att det var tisdag.


Ja...nu tror jag att jag fick det som jag ville säga hah :D


Nu máste jag försöka komma ifatt med allt som jag har missat. Men jag tror inte att en timme räcker...hoppas att alla kan vänta ca 5 dagar med uppdaderingen :D


Ha det bra :D

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards