Twiiliight

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Twiiliight - 6 januari 2010 22:08

Heejheej alla.


Idag kan jag inte lägga in inlägg...men bara tvá dagar till sen áker jag hem.


Idag har det varit ett fint väder sá jag och min familj grillade..det har man inte gjort sen sommras. Och jag solade lite med ( hah, med kläderna pá, sááá varmt är det inte). Men nu vid 9:e tiden bórjade regna. Jag ság att pá fredag kommer det vara -11 grader när jag kommer hem!!!!


Häromdan var jag och min mamma&bror i ett stort köpcentrum. Jag brukar áka dit. Jag handlar inte varje gáng men ändá :) Men sá gick jag förbi en bokhandel. Jag ´brukar alltid gáförbi den men denna gángen gick jag in. Och vet ni vad jag hittade...Twilight journaler, och Wuthering Heights (Boken som Bella läser i Eclipse). Jag visste inte vilken jag skulle köpa, jag hade int pengar för báda. Och kunde inte frága mamma, för hon hade redan köpt skor till mig för 500 kr, som är jättefina. Men nu har man tur att ha en storebror. Min mamma sa till honom att köpa journalerna till mig, säkert till min födelsedag som är nästa mánad (Samma dag som Taylor Lautner) Sá jag köpte själv boken - nátt jag kan läsa pá vägen hem. Och pá framsidan stár det: Bella&Edwars favorit bok.

Den är pá engelska- men de är bäst dá :)



P.s Jag har blivit förälskad i 90210 den nya. Peter Facinellis(aka Carlisle) fru är med. Ett stort + :)


Ha det braa alla.


Av Twiiliight - 6 januari 2010 21:34

Heejheej..


Jag fick en kommentar frán en anonym.

Där det stod: fortsätt att lägga in inlägg.


Och jag hoppas att denna personen ser detta :)


Jag är fortfarande pá semester. Jag kommer hem den 8:e. Och dá kommer jag att skriva inlägg varje dag. Sá hoppas att du och resten av er ha lite mer tálamod. Ha det riktigt bra :D



Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards