Twiiliight

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Twiiliight - 24 januari 2010 22:15


 


Twilightsweden.se skrev att Tv.com tänker anordna en LIVE chat med Peter Facinelli (aka Dr. Carlsisle Cullen). Den kommer hållas den 23:e Januari kl. 7:30pm ET eller 4:30PM PT. Det är USA-tid men om det är rätt som jag tror så kommer det vara

på natten till söndag den 24:e kl. 01:30 .


Källa

Av Twiiliight - 24 januari 2010 21:34

Vet ni vad som är värst med att ha en garderob?

Hänga upp sakerna! Visst, jag kanske slänger in kläderna lite då&då :P

Men jag hatar att hänga upp dem, men man måste, och det ska jag göra nu!!

Så nu kommer jag vara lite off. :)

Av Twiiliight - 24 januari 2010 21:16

Ny/gamla bilder på Eclipse absoluta vampyr snyggingen Jackson Rathbone (aka Jasper Hale). Titta på dessa bildena...man tappar andan!!

Jag har sett några bilder innan men vissa är nya. Men hallå, titta på ögonen!!!


Om du vill titta på mera underbara bilder på Jackson kan du trycka här!


     

Av Twiiliight - 24 januari 2010 16:04


The Guardian har en ny intervju med den verkliga rockaren Cherie Currie.

Cherie var sångerskan i bandet The Runaways.

Eclipse ondskefulla vampyren Dakota Fanning (aka Jane) spelar Cherie i den uppkommande filmen The Runaways, med Kristen Stewart (aka Bella) som spelar Joan Jett. 

I denna intervjuen pratar Cherie om hur det var att vara med i ett band, och hon pratar om Dakota&Kristen.














Now, the story of the band is to be immortalised in a film, The Runaways, which premieres at this year’s Sundance film festival and which is partially based on Currie’s brutally honest memoir, Neon Angel. Kristen Stewart, the star of the popular Twilight franchise, is cast as the feisty guitarist Joan Jett while Currie is played by Dakota Fanning. "Seeing [her] playing me is so off-the-map it’s incredible," says Currie, who was a frequent visitor to the set."I can’t even digest it. She’s so together, which I was not at that age… She came to my house one afternoon and we sang back and forth so that she could get the inflections, and she nailed it."

Stewart learned to mimic Joan Jett’s mannerisms with such devastating effect that Currie could barely tell the difference. "I got a phone call one day and there was this voice going ‘Hey Cherie’, and I thought it was Joan, I said: ‘Oh my god, are you in town?’” In reality it was Stewart playing a practical joke.



Om du vill läsa hela intervjuen kan du trycka här

Av Twiiliight - 24 januari 2010 15:59

Kristen Stewart pratar med MTV News på Sundance Film Festival om hennes uppkommade film som en strippare i Welcome to the Rileys och och om det kommer bli chockande för de unga Twilight fans.



Jag vet inte exakt om vad jag ska säga för, det som jag har hört så kommer hon inte strippa men som sagt jag vet inte vad man ska säga. Man får helt enkelt vänta till filmen kommer ut. Jag ska iallfall se den :)

Av Twiiliight - 24 januari 2010 15:22

 

Kristen Stewart prata med E! News Marc Malkin om hennes uppkommande roll som en strippare i Welcome to the Rileys.



Welcome to the Rileys var en riktig smärta för Kristen - bokstavligt. 

Hon spelar en 16-årig strippare som träffar en man som vill ha sällskap men inte av sex utan bara nån brevid sig. Han&hans fru förlorade sin dötter för 8 år sedan och sens det har de varit deprimerade. Men så träffade denna man (spelad av James Grandolfini) en 16-årig strippare som påminner om hans dotter.


"Jag gjorde lite stångdans" berättade Stewart "Jag fick blåmärke över hela mina ben. Jag slet upp mig när jag gjorde det. Det suger"




Konstigt nog, så gillade hon det. "De mera jag såg det, det mera ville jag det" säger hon. "Det var som en konstig själv-hatande sak."

Yikes!


Regissören Jake Scott sa att det var ganska stängt på setten när Stewart var tvungen att göra sin dansscen.

"Hon var vättskrämd" sa Scott. "Strippklubben filmade vi på en riktig klubb, och det var verkligen smutsigt och väldigt tufft. Men hon fixade det"



Scott också fixade en proffessionell strippare till Kristen. "Hon är en av de bästa i branschen." sa han. "Så hon var verkligen tillförlitlig och hon tog inga droger eller nått sånt, men hon presenterade några tjejer som gjorde till Kristen. Hon kunde visa henne i den världen."



Om du väntar dig en Showgirl från Stewart, kan du glömma det. "Detta handlar inte om en strippare" sa Scott." Det är om en skadad barn".



Stewart sa "Det coola med min karaktär är inte att hon inte är het och att hon inte är sexig"


 

Av Twiiliight - 24 januari 2010 15:17

Nya bilder på Eclispe människan Anna Knedrick (aka Jessica) på röda mattan för den 16:e årliga SAG Awards vilket som kommer sändas i kväll på TNN&TBS!

Innan så skrev jag att Anna kommer inte bara presentera ett pris med den sexiga Justin Timberlake utan också är hon nomiberad för Best Supporting Actress för hennes roll i Up in the air.


Lycka till Anna :)


Hennes klänning är absolut fantastisk..när jag såg klänning föll min haka! :)



   

Av Twiiliight - 24 januari 2010 15:04

Charlie Bewley (aka Demetri) sprang Youth Run For Haiti i söndags, 23:e Januarii Sanra Monica, CA. Josh Duhamel organiserade Youth Run For Haitimed de amrikansa rödakorset för Haitiens jordbävning hjälp insats.


Bra jobbat Charlie! :)




 





Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards