Twiiliight

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Twiiliight - 15 januari 2010 22:37

Väl hello Mr.Lutz-älskade Twilight saga Kellan Lutz (aka my monkey man  Emmett Cullen) var på the Division-E’s Spring Collection Launch festen på the Lisa Kline Boutique igår i Beverly Hills, Kalifornien.Men vart du än går, Kellan så är samma fråga på varje läppar:

" Vad är det med Breaking Dawn?"


Medan, Kellan spenderade natten innan på en visning av Kirk Douglas dokumentär film "Before I forget," under den tiden blev han frågad om Breaking Dawn.

Till detta svarade Mr. Lutz: "Manuset är fortfarande i arbete . . . jag tror att det bestämmer om filmen ska vara i en eller två filmer.


Men Kellan...kan du inte ge nått litet mer??

Kellan såg snygg ut men som det är ingen nyhet.

Kellan, Kellan, Kellan . . . det finns inga ord om hur man ska beskriva han!


   

Av Twiiliight - 15 januari 2010 21:26

Innan idag skrev jag om jordbävningen i Haiti och att vissa från Twilight hjälper till på sitt sätt. Rachelle (aka Victoria) och Peter (aka Carlisle) har hjälpt till som Rachelle donerade blod. Och Peter twittrade. Och nu har Alex Meraz (aka Paul) också twittrat om att han donerar pengar.


Det de gör är helt otroligt.

Som sagt, våra tankar går till de som har blivit drabbade.


 

Av Twiiliight - 15 januari 2010 18:37

Heejheej.

Idag fick jag gå hem från skolan eftersom jag mådde   

Så jag tänkte titta på nån film eller så på en grattis hemsida. Och så kom jag på en film som jag såg med min bästavän för länge sen. Den heter Stick it.

Jag letade ganska länge efter filmen men till slut hittade jag den. Och vet ni vad???? Kellan Lutz är med i den. Det visste jag inte om!


Handling:


Efter att ha brutit mot lagen döms den rebelliska ex-gymnasten Haley Graham (Peregrym) till ett straff värre än fängelse – hon måste delta i ett elitgymnastprogram under ledning av en legendarisk men stenhård coach (Bridges). När Haley tvingas återvända till den stränga värld hon en gång lämnade, vänder hon snabbt upp och ner på den strikta skolan. Men medan kärleken till sporten vaknar till liv igen, lär hon sig också några tuffa läxor om att köra sitt eget race och upptäcker vad det innebär att vara en vän.


Okey handligen kanske låter konstigt. Men den är jättebra! Och rolig. Och så är Kellan Lutz med :)


Första bilden är med Kellan Lutz, och den andra är framsidan!


Mycket,mycket värt att se!

   

Av Twiiliight - 15 januari 2010 17:49

Ni vet att jah håller alltid det som jag lovade. Och igår lovade jag er att lägga upp en Twilight spoof. Jag tror att några kan känna igen sig, ibörjan iallfall och sen i slutet att många känner igen sig där!!


Mycket värd att se :)


Av Twiiliight - 15 januari 2010 17:35

 


Anna Kendrick (aka Jessica) har fått många priser för sin roll i Twilight men också Up in the air, där hennes medspelare är George Clooney. Anna Kendrick är kanske en av de som är nominerad för en Oskar, hennes kategorie är : Best Supporting Actres.


Anna är med i Life magazine’s 2010 Oscar hopefuls.

Vi håller fingrana i kors för dig.


Anna har ett riktigt bra 2009-10 år!

Av Twiiliight - 15 januari 2010 14:40

Vet ni vad som kommer att hända den 20 Mars 2010????????????????????????????


New Moon släpps på DVD och Blueray!!!


Om ca två månader släpps New Moon. Jag kommer vara den första som kommer vara i kön! Två månader går snabbt.


 

Av Twiiliight - 15 januari 2010 14:30


Trailern för Peter Facinellis mycket efterlängad nya film The Delivery har äntligen blivit släppt, och jag måste säga att jag är en av det  som kommer stå i kö för att se denna.


The Delivery är om kedjerökning, foul-mouthed ängel, och en mute trubbelmaking demon som gå med i en kraftstyrka och slåss mot legions av himlen och helvetet för att stoppa en 10 årig flicka att bli en anti-kristus.


Haha, trailern är lite konstig. Men verkar bra. Först så trodde jag att det var en spoof. Men det verkar som att det är en ny film. Hah, ennu en film som man ska se på detta året. Räkningen är nu uppe i..101 kanske?


Varning för ett stark språk!




The Delivery 3D Trailer

The Delivery 3D | MySpace Video


Av Twiiliight - 15 januari 2010 14:20

Nya/gamla bilder från Twilight set bilder.

Ni kanske har sett de innan. Jag kan själv säga att jag har sett en eller två men resten är helt nya för mig.!

Här kan ni se resten av bilderna ThinkingOfRob.com


Mitt hjärta smälter när jag ser Rob/Edward.

Första bilden är min favorit. Älskar hans rufsiga hår!


 


       

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards