Twiiliight

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Twiiliight - 10 januari 2010 22:36

Heejheej alla:D


Nu är jag ny duschad, och tänkte titta på lite 90210 på datan.  Jag tänkte lägga ut några nya snygga bilder på Kellan Lutz från en photoshoot, men jag tror att jag ska spara på dem till imorogn, och förresten så är Kellan Lutz med i 90210, eller i några avsnitt, och låt mig säga till er som inte har sett på 90210, han är riktig bad boy i 90210, men en snygg bad boy.


Skola imorgon, första dan, iallafall för mig. Hoppas att alla ha det bra i skolan...i snön! haha


GOD NATT

Av Twiiliight - 10 januari 2010 17:01

Twilight stjärnorna i skolan. Vad de var, gillade, minne :)


 

Rebellen: Kristen Stewart

Skola: A.E Wright grundskola, Calabasas, Kalifornien

Aktiviteter: skriva, fotograf

High School minne: Jag var tvungen att sluta gå till skolan efter som jag jobbade ( i filmer) för mycket och mina lärare avskydde mig mycket. Men jag älskade hemskola. - självlärning är för mig.


Stewart i 7:e klass, 2003 (skådespelerskan blev hemlärd i gymnasiet.


 

Idrottaren: Taylor Lautner


Skola: Valencia High school, Valencia, Kalifornien

Aktiviteter: Karate, fotboll, baseboll, hip-hop dans

Favorit ämne: gympa


Lautner i hans första år, 2007


 

Geniet: Stephenie Meyer

Skola: Chaparral High School, Scottsdale, Arizona

Pris: National Merit Scholar

Favorit ämne: Engelska

High school minne: "Låt ingen nånsin säga till dig att High School ska vara roligt. High School är för att bli lida"


Meyer in hennes sista år, 1992.


 

Teater drottningen: Rachelle Lefevre

Skola: Centennial Academy, Montreal, Quebec, Kanada
Smeknamn: Glowworm
Aktiviteter: Drama
Årsbok qoute: "If u can’t be w/the 1 u luv, luv the 1 ur w/!"
High school minne: Min blyghet blev större i High school
LeFevre i henns sista år
 

Snälla tjejen: Ashley Greene

Skola: Wolfson High School, Jacksonville, Florida

Aktiviteter: Skådespeleri, Taekwondo, Chi Delta Pi society, cheerleading

Årsbok Quote: Who knows what can happen/Do what ya do, just keep on laughing/Find yourself/There's always a brand new day."

High School minne: Jag hade inte en pojkvän förrän jag var nog 16, vilket mina föräldrar var glada över. Jag var liksom, "jag har inte tid för pojkar", och min pappa var,"ja, jag tror att du har rätt."



Greene i hennes sistar år, 2005
 

Mr. Populär: Kellan Lutz

Skola: Horizon High School, Scottsdale, Arizona
Aktiviteter: Boxning, fotboll.
High School minne: Min storebror tog mig alltid till fester och jag var den coola ungre Lutz.
Lutz i hans sista år, 2003.

 

Individ: Nikki Reed

Skola: Alexander Hamilton High School, Los Angeles, Kalifornia

Aktiviteter: Gymnastik

Favorit ämne: Engelska, bild

High School minne: Om varför hon lämnade skolan efter har känt att hon inte passade in:

"Om du inte kan hitta en perfekt plats i en grupp, det handlar inte om hur söt du är. Du kan inte vaar ensam.


Reed i hennes första år, 2003.

Av Twiiliight - 10 januari 2010 16:39

Ashley Greene skrive autografer utanför Jimmy Fallon show!.

Hon sa det på intervjun under detta inlägget om fansen.



       

Av Twiiliight - 10 januari 2010 16:32

Klipp på Ashley Greene från när hon var på Jimmy Fallon Show.

Dom pratar om Ashleys favo-team, och hur långsamt Taylor Lautner tar av sin tröja i New Moon:D Och massa annat :)


ENJOY! :D




Av Twiiliight - 10 januari 2010 16:19

Dakota Fanning (aka Jane) omslaget av Jalouse magazine.

Älskar dessa bilderna :D


   

Av Twiiliight - 10 januari 2010 16:16

En ny New Moon promo bild?

Jag har inte sett denna bilden innan.

Taylor Lautner blir biffigare och biffigare för varje gång :)


 

Av Twiiliight - 10 januari 2010 16:08

Nya bilder på Taylor Lautner när han lämnar gymmet. Han blir biffiare för varje gång han lämnar gymmet :) Men jag säger inte emot! :)

Och efter gymmet och säkert en dusch springer han ärende :)


     

Av Twiiliight - 10 januari 2010 15:27

 

Kan du hitta Robert Pattinson??


Bilden är tagen från Harry Potter och Pheonix orden.

Hela casten är under vattnet.

Jag såg han direkt, det är bara att tittta efter hans ansikte och hår :D

Kan du hitta han?

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards