Twiiliight

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Twiiliight - 13 januari 2010 22:36

Heejheej :)

Nu är det v'l dax för mig att sova..är urtrött :)

Hoppas att alla har haft det bra idag, sov gott alla :)

Av Twiiliight - 13 januari 2010 21:43

Det sägs att Diamond's are a girl's best friend .

I detta fallet så är det Cartier smycken som är Anna Kendricks bästa vän.

Anna (Jessica)nyligen stannade vid Cartier för att prova några fantastiska, extravanter smycken till The Golden Globes denna sönda. Anna är nominerad för "Supporting Actress" för hennes arbete i in Up in the Air.


Anna har kommenterat strax efter nomineringarna meddelades, Kristen Stewart visade sin kärlek genom ett sms. Enligt Anna, " Kristen skickade mig ett sms..hon skickade ett väldigt, väldigt gulligt sms" sa Anna.


Undrar vad hon ska ha på sig ??


Ett klipp:


Av Twiiliight - 13 januari 2010 20:12

Vet ni vad jag har hittat..???

Jackson Rathbone (Jasper), Nikki Reed (Rosalie) och Cam Gigandet (James) i min förre detta favorit serie...O.C.!

Innan var jag etttttt stort fan av O.C.  Och nu har jag två klipp från O.C

Det ena är med både Nikki Reed och Cam Gigandet och det andra är med Jackson Rathbone, fast då är det lite blandade klipp med honom.


P.s Jackson är så gullig, han ser inte alls sig lik som nu. Men fortfarande gullig :)


Enjoy!!!!!!!!!!!



Av Twiiliight - 13 januari 2010 19:12

Heejheej :)


Igår skrev jag att Kristen Stewart är nominerad för BAFTA Orange Rising Star Award. Och nu har jag hittat ett klipp. Det har lite Adventureland i sig och lite New Moon, och på slutet tackar Kristen sina fans.


Guuuuuuuuuuuuuuuud, älskar hennes hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Av Twiiliight - 13 januari 2010 17:30

Ryktern är att Robert Pattinson överläggers rollen  rollen som Spiderman/Peter Parker i Spiderman 4. Tobey Maguire har berättat att han ska lämna serien (filmerna) tidigare i veckan. Maguire säger: "Bakom filmen själv, har jag formar en djup och hållande vänskap. Jag är ivvrig att se nästa avsläjande kapitel av denna otroliga historia."


Med Rob, är Chaske Crawford och Michael Cera också upp för rollen.


Jag skulle vilja se Rob som spiderman!! Haha, vem skulle inte vilja se det??

Hoppas att han får det :D


Om Rob får rollen så kommer han går från superhet blodig vampyr till superhjälte.



    



Av Twiiliight - 13 januari 2010 16:19

Heejheej :)


Nu har jag kommit hem från tandläkaren. Jag lagade ett litet hål, tog inte mer än ca 25 minuter.


Skolan var riktigt segt. Alla var trötta idag!

Fredagar brukar vara min favorit dag, men nu har det blivit på not my favorite day-list.

På fredag så har jag franska glosor, engelska glosor, NO-test. Hallå! Är inte detta första veckan. Jag tänkte att det skulle vara lungt i ett par veckor utan prov, kanske nårra glosor lite här och där, men nej, lärarna ska spela hard cord nu !! Jaja, det är väl bara att bita ihop det.


Och nu MÅSTE jag plugga! Så det kanske tar en halvtimme eller nått innan jag börjar lägga in :)


Hah, jag märkte nyss att jag använde svensk-engelska! Nu kanske ni märke att jag är trött hahha:)

Av Twiiliight - 13 januari 2010 16:16

 

Av Twiiliight - 13 januari 2010 16:15

That’s Edward. He’s gorgeous, of course, but don’t waste your time. He doesn’t date. Apparently none of the girls here are good-looking enough for him.

- Jessica Stanley

Presentation


Twiiliight

Omröstning

Vilken Twilight-film var bäst
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Breaking Dawn del 1
 Breaking Dawn del 2
 Både Breaking Dawn delarna
 Alla
 Ingen av dem

Frågeruta

46 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards